INEA oferuje swoim Klientom całkowitą swobodę
15.01.2018 r. INEA wprowadziła elastyczną ofertę, umożliwiającą Klientom wybór usług dopasowanych do ich potrzeb. Pojawiły się w niej nowe prędkości internetu światłowodowego oraz paczki tematyczne przygotowane z myślą o poszukiwaczach mocnych wrażeń. Ofercie towarzyszy także kolejna odsłona kampanii „Dobrzy ludzie od internetu”, w której ponownie występują pracownicy INEA.
„W INEA pełna dowolność, więc zrób własny mix usług” takim hasłem operator promuje ofertę obowiązującą od 15.01.2018 r. Jej podstawowym założeniem jest elastyczność oraz zapewnienie Klientom swobody wyboru. W ramach jednego pakietu można połączyć nie tylko szybki internet światłowodowy, bogatą ofertę programów TV czy telefonię mobilną, ale także usługi dodatkowe, np. multiroom. Ich zestawienie oraz wybór dokładnych parametrów zależą wyłącznie od preferencji Klienta. Aby to jeszcze ułatwić, opracowany został specjalny konfigurator, który dostępny jest na stronie inea.pl.
Od dłuższego czasu strategia INEA skupia się na usługach internetowych. Dlatego też operator wprowadził do swojej oferty nowe prędkości internetu w technologii światłowodowej: 100 Mb/s, 300 Mb/s, 600 Mb/s oraz 1000 Mb/s. INEA nie zapomina jednak o usługach telewizyjnych. Z myślą o zwolennikach mocnych wrażeń wprowadziła do oferty paczki tematyczne: sportową oraz erotyczną. Co więcej, od 15.01.2018 r. operator udostępnił swoim Klientom nowe programy telewizyjne: SportKlub HD, FightKlub HD oraz Polsat Sport News HD.
Nowa oferta oraz styczniowa odsłona kampanii „Dobrzy ludzie od internetu” to kolejne działanie INEA przygotowane i wdrożone z myślą o Klientach. Dziś każdy chce korzystać z usług, które są nie tylko dobrej jakości, ale też skrojone na miarę, idealnie dopasowane do potrzeb. Właśnie taką możliwość chcemy dać naszym Klientom – komentuje zmiany w ofercie Michał Bartkowiak, Członek Zarządu INEA.
Nowa kampania INEA obejmuje dwa spoty – radiowy oraz telewizyjny. Kreacje kampanijne pojawią się też na wiatach przystankowych oraz tablicach reklamowych zlokalizowanych w różnych częściach Poznania. W promocji wykorzystany zostanie także internet – strona inea.pl, płatne działania onlinowe oraz social media. Pomysł kampanii oraz projekty opracowano we współpracy z MINIMA Advertising People. Za zdjęcia oraz produkcję spotów odpowiada studio Visual Heads.