Nowe cenniki reklamowe Grupy RMF na wiosnę 2018
Dynamicznie rośnie słuchalność RMF FM. W 4 kwartale 2017 roku stacja zanotowała udział w czasie słuchania na poziomie 26,6%*. Oznacza to, że poprawiła swój wynik w stosunku do analogicznej fali z ubiegłego roku o 11,2%, a w stosunku do 3. kwartału o 7,8%.
W całym 2017 roku Grupa RMF z udziałem w rynku na poziomie 30,1%** utrzymała pozycję lidera rynku radiowego. Poza RMF FM, na znakomity wynik całej grupy wpływ miały również bardzo dobre wyniki RMF MAXXX (średnio 1,55 mln słuchaczy każdego dnia) oraz rekordowe zasięgi RMF Classic (582 tys. słuchaczy)**.
Z końcem lutego średnia cena produktów Grupy RMF, w tym RMF FM oraz sieci RMF MAXXX i RMF Classic zostanie skorygowana o ok. +3% W związku z korektami cen w poszczególnych stacjach, zmianie ulegną również cenniki pakietów, które nadal pozwalają na uzyskanie atrakcyjnych rabatów od sumy cenników stacji składowych, w RMF3D -10%, w RMF na MAXXXa -8%, a w RMF z Klasą -3%.
Wraz z ogłoszeniem cenników, Grupa RMF porządkuje obowiązujące od początku roku 2018 warunki zakupu czasu reklamowego w swoich stacjach radiowych, redefiniując zasady zniżek i dopłat, w tym m.in. za umieszczenie dodatkowych marek w jednym spocie reklamowym. W roku 2018 wspomniane zasady będą konsekwentnie realizowane w przypadku wszystkich klientów.
Stacje Grupy RMF FM zapewniają wysoką skuteczność w docieraniu do szerokich grup docelowych, przy atrakcyjnym poziomie kosztowym oraz wysokich wynikach słuchalności.
Nowe cenniki będą obowiązywać od 26.02.2018 roku. Dostępne są na stronie internetowej www.gruparmf.pl.
*RadioTrack Kantar Millward Brown 10-12 2017 (udział w czasie słuchania; TG: 15-75)
** RadioTrack Kantar Millward Brown 2017 (udział w czasie słuchania, zasięg dzienny; TG: 15-75)