Nowy numer magazynu „Wysokie Obcasy Praca” z Oprah Winfrey na okładce
„Wysokie Obcasy Praca” z Oprah Winfrey na okładce to drugi numer kwartalnika, który zadebiutował na rynku w grudniu 2017 roku i został entuzjastycznie przyjęty zarówno przez ekspertów, jak i czytelników. Nowe wydanie, które ukaże się jutro – w czwartek, 1 marca br., to odpowiedź na potrzeby czytelniczek oraz trendy, jakie wyznacza rynek.
Oprah Winfrey jest amerykańską prezenterką telewizyjną i aktorką, jedną z najbardziej wpływowych kobiet Ameryki. Jej przemowa podczas uroczystości rozdania Złotych Globów na początku lutego br. dała początek plotkom o kandydaturze Oprah na prezydenta Stanów Zjednoczonych.
Z numeru czytelniczki dowiedzą się m.in., jaki jest przepis na pracę marzeń, czy warto walczyć z wypaleniem zawodowym, co zrobić, by być bardziej produktywnym oraz jak radzić sobie z porażką w biznesie.
W wydaniu redakcja poruszy również temat molestowania w miejscu pracy oraz omówi raporty na temat kobiecych zarobków i ambicji, wyjaśni też, na czym polega storytelling – historia, która sprzedaje produkt. Ponadto w numerze pojawią się: sztuczna rozkosz, czyli seks robotów, rozmowa z Adamem Grantem – autorem książki „Buntownicy” o tym, czy warto być kreatywnym oraz wszystko o cyberbezpieczeństwie, na przykład porady hakerów.
W wydaniu pojawią się również felietony, m.in. Natalii de Barbaro, Wojciecha Orlińskiego, Piotra Stankiewicza i Pauliny Młynarskiej.
Magazyn „Wysokie Obcasy Praca” będzie dostępny w punktach sprzedaży prasy przez 3 miesiące w cenie 11,99 zł. Będzie można go również kupić w formie cyfrowej w aplikacji „Wysokie Obcasy Extra” lub na Publio.pl, a w formie papierowej zamówić na Kulturalnysklep.pl.
Numer będzie promowany w internecie (Wysokieobcasy.pl, Wyborcza.pl, Facebook, YouTube, Google), w prasie („Wysokie Obcasy Extra”, „Gazeta Wyborcza” i jej tygodniki) oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej. Działania reklamowe przygotował Dział marketingu „Wysokich Obcasów”.