Nowy spot reklamowy STS (wideo)
STS – największy bukmacher w Polsce – rozpoczyna kampanię reklamową w związku z przedłużeniem umowy z PZPN. Spoty są emitowane od połowy marca we wszystkich telewizyjnych kanałach sportowych oraz przy okazji wydarzeń sportowych na największych kanałach ogólnopolskich.
Spot jest emitowany również w internecie. Działania online obejmują największe polskie portale, w tym interaktywne platformy rozrywkowe.
STS kontynuuje wspieranie polskiej Reprezentacji w piłce nożnej. Nowa, rozszerzona umowa z PZPN będzie obowiązywać od sierpnia br. do 2022 roku, na jej mocy bukmacher będzie posiadał tytuł oficjalnego sponsora polskiej reprezentacji. Współpraca obejmuje również działania z kadrą kobiecą oraz młodzieżową U21. STS z drużyną narodową związany jest nieprzerwanie od lipca 2014 roku
STS wspiera polski sport. Współpraca z kadrą narodową pozwala nam dotrzeć do fanów piłki nożnej z całego kraju i to na poziomie ponad klubowym. Przedłużenie umowy z PZPN jest naturalną konsekwencją rosnącej pozycji STS na rodzimym rynku. Wraz z nowym kontraktem zwiększamy nasze zaangażowanie, awansując z oficjalnego partnera na sponsora drużyny narodowej. W związku z tym rozpoczynamy kampanię, która wzmocni aktywność STS w tym obszarze – mówi Mateusz Juroszek, prezes STS.
STS aktywnie angażuje się we wspieranie rodzimego sportu. Jest największym prywatnym podmiotem na rynku sponsoringu w Polsce. Firma jest oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej, a także sponsorem głównym Jagiellonii Białystok oraz oficjalnym bukmacherem Lecha Poznań, Cracovii, Pogoni Szczecin, Górnika Zabrze, Asseco Resovii oraz Vive Kielce, a także Futsal Ekstraklasa czy KSW oraz innych klubów i związków sportowych. STS angażuje się także we wsparcie esportu – jest oficjalnym bukmacherem Polskiej Ligi Esportowej, drużyny Izako Boars i sponsorem Pawła ‘innocenta’ Mocka – jednego z najlepszych polskich esportowców. Z inicjatywy STS powstała również fundacja Sport Twoją Szansą, która pomaga utalentowanym sportowcom z całego kraju.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy BPN. Spot przygotował dom produkcyjny Digital35.