Technologia - Promocje

AMD at GDC 2018: Real-time ray tracing for Radeon ProRender enables stunning 3D photorealism (wideo)

W trakcie Game Developers Conference firma AMD ogłosiła szereg nowości, które mają na celu pomoc deweloperom gier, ułatwienie wdrażania nowych technologii graficznych oraz poprawę jakości rozgrywki.
 

 

  • Radeon Rays, czyli otwarte i wydajne oprogramowanie, które pomaga deweloperom w wykorzystaniu akcelerowanej graficznie techniki „raytracingu” realizowanego w czasie rzeczywistym.
  • Radeon ProRender otrzymał wsparcie techniki renderowania z użyciem kombinacji mechanizmów „raytracingu” i rasteryzacji w czasie rzeczywistym.
  • Radeon GPU Profiler 1.2 – nowa wersja jedynego w swoim rodzaju narzędzia do niskopoziomowego śledzenia obciążenia karty graficznej, która pomaga deweloperom w optymalizacji gier. Wersja 1.2 jest kompatybilna z RenderDoc.
  • Wsparcie dla Vulkan 1.1 – wszystkie karty graficzne Radeon bazujące na architekturze Graphics Core Next są zgodne.
  • Compressonator 3.0 – nowe narzędzie do kompresji zarówno dwuwymiarowych tekstur, jak i siatek przestrzennych.
  • Optymalizacje dla gry Fortnite w ramach Project ReSX przynoszące znacząco lepszą płynność gry.

 

 
 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *