BadaniaTVP

Znakomity weekend TVP

Ostatni weekend należał do TVP1! Antena osiągnęła, od piątku do niedzieli, najwyższe udziały i najwyższą widownię spośród wszystkich kanałów telewizyjnych w Polsce. 8,5 mln widzów według MOR*, a ponad 6,1 mln według Nielsena w szczytowym momencie oglądało piątkowy mecz towarzyski Polska – Nigeria. Niedzielny triumf Kamila Stocha w ostatnim konkursie indywidualnym Pucharu Świata w Planicy w kulminacyjnym momencie śledziło 5,2 mln widzów według MOR, a 4,9 mln według Nielsena. Udanym debiutem mogą pochwalić się premierowe odcinki nowego sezonu serialu TVP1 „Wojenne dziewczyny”.

W weekend telewizyjna Jedynka osiągnęła pozycję lidera oglądalności zarówno pod względem średniej widowni, jak i średnich udziałów (piątek – 18,3% udziałów, sobota – 12,1%, zaś niedziela – 13,5%). W piątek Jedynka zdeklasowała konkurencję. Mecz towarzyski Polska – Nigeria transmitowany ze Stadionu Miejskiego we Wrocławiu oglądało średnio 7,6 mln widzów według MOR, a prawie 5,2 mln widzów według Nielsena (udziały 34,2%).

Zmagania polskich skoczków z Kamilem Stochem na czele w ostatnich konkursach Pucharu Świata w Planicy, od piątku do niedzieli cieszyły się znakomitą oglądalnością, a udziały w te dni przekraczały 30% (piątek – 33,6% udziałów, sobota – 31,9%, niedziela – 38,4%). W niedzielę ostatni konkurs indywidualny sezonu Pucharu Świata oglądało w Jedynce prawie 4 mln widzów (udziały 38,4%). Znakomicie zadebiutowała w niedzielę druga część serialu TVP1 „Wojenne dziewczyny”. Dwa pierwsze odcinki oglądało średnio 2,4 mln widzów przy udziałach 14,6%, dzięki czemu serial osiągnął pozycję lidera oglądalności pasma pokonując konkurencję.

Również pełen pozytywnych emocji program rozrywkowy TVP2 „Kocham Cię, Polsko!” zanotował rekord oglądalności tego sezonu. Średnia widownia wyniosła prawie 2,1 mln, zaś udziały – 13,7%. Dwójka została liderem oglądalności pasma.

W weekend w TOP 10 najchętniej oglądanych programów aż 8 należało do Telewizji Polskiej. Znakomitą oglądalnością mogą pochwalić się „Barwy szczęścia” TVP2 – średnio 3,2 mln widzów (udziały 20,5%), „Wiadomości” – średnio 2,9 mln widzów przy udziałach 19,2% oraz „Teleexpress” – 2,9 mln (26,4% udziałów).

*Dane z pomiaru oglądalności kanałów telewizyjnych metodą MOR (Model Oglądalności Rzeczywistej)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *