„Cztery Kąty” na wiosnę w nowej odsłonie
Już jutro – w czwartek, 29 marca br. na rynku pojawi się nowe, odświeżone wydanie miesięcznika „Cztery Kąty”, w którym czytelnicy znajdą nowe rubryki, odmienioną szatę graficzną i zmieniony układ treści.
– Świat się zmienia – zmieniają się i „Cztery Kąty”. Przede wszystkim dlatego, że dorosło nam nowe pokolenie czytelników – młodych ludzi, którzy kupują i urządzają pierwsze w swoim życiu mieszkanie lub muszą je przearanżować dla powiększającej się rodziny. W odświeżonych „Czterech Kątach” znajdą wszystko, czego potrzebują. Będziemy dla nich wsparciem i inspiracją – mówi Ilona Szajkowska, redaktor naczelna miesięcznika.
W miesięczniku pojawią się nowe rubryki, m.in. „Nowy trend” prezentujący najgorętsze trendy w urządzaniu wnętrz, „Polska marka” z informacjami na temat produktów dobrych polskich marek, „Z Instagrama” – z najpiękniejszymi zdjęciami z popularnego medium społecznościowego, sonda przeprowadzona wśród czytelników na temat różnych rozwiązań architektonicznych i aranżacyjnych, a także rubryka poświęcona rękodziełu artystycznemu. W kwietniowym wydaniu czytelnicy znajdą, m.in. krotki kurs tkania makatek, prezentację polskiej marki lamp Britop Lighting oraz prezentację mebli z pikowaną tapicerką.
Magazyn zyska nową, atrakcyjną szatę graficzną. Duża zmiana będzie dotyczyć okładki, na której – oprócz czytelniejszego i elegantszego głównego zdjęcia – znajdą się też dodatkowe grafiki obrazujące bogactwo tematów poruszanych w każdym numerze. Nowością będzie też odświeżone logo, nowocześniejsza czcionka oraz inne elementy nawigacji, które sprawiają, że magazyn uzyska bardziej dynamiczną, żywszą i nowocześniejszą formę.
Nowa nawigacja ułatwi czytelnikom poruszanie się zarówno po całym numerze, jak i po poszczególnych tematach. Każde wydanie będzie podzielone według poszczególnych pomieszczeń – salonu, kuchni i łazienki, a w dziale „Magazyn” będą pojawiać się rotacyjnie inne ważne miejsca domu. Dzięki takiemu podziałowi czytelnicy łatwiej znajdą interesujące ich porady i inspiracje.
Z myślą o tych, którzy urządzają swoje pierwsze mieszkanie, w dziale „Tak mieszkamy” redakcja będzie prezentować więcej wnętrz zaaranżowanych na potrzeby młodych ludzi wchodzących w dorosłość lub tych, którzy zmieniają wystrój swojego lokum na potrzeby powiększającej się rodziny.
Redakcja będzie również podpowiadać ekologiczne i oszczędne rozwiązania dotyczące aranżacji wnętrz. Z kwietniowego wydania „Czterech Kątów” czytelnicy dowiedzą się m.in. jak być eko w 21 prostych krokach, na przykład poprzez wybieranie ekologicznych farb i sprzętu AGD, sortowanie śmieci czy odpowiedni dobór roślin.
Nowe, odmienione wydanie „Czterech Kątów” pojawi się na rynku w czwartek, 29 marca br. w cenie 6,99 zł. W prezencie dla czytelników do całego nakładu zostanie dodany egzemplarz „Niezbędnika ogrodnika”.
Numer wesprze promocja w radiach Agory, w prasie (czasopisma Agory, „Co Jest Grane 24”, „Mój Piękny Ogród”), w internecie (serwisy Gazeta.pl, media społecznościowe), w telewizji (DOMO+, Romance TV, TVN i stacje tematyczne), w kinach sieci Helios oraz na nośnikach reklamy wewnętrznej CityInfoTV. Kreację kampanii przygotował Dział marketingu pionu Czasopisma Agory.