BadaniaTVP

Świąteczne programy TVP z wysoką oglądalnością

TVP1 była liderem niedzieli, zarówno pod względem widowni, jak i udziałów. Pilot nowego sezonu „Rolnik szuka żony” TVP1 był najchętniej oglądanym programem i zgromadził ponad 3,1 mln widzów przy udziałach 19,6%. Wśród TOP 15 pozycji programowych aż 9 należało do Telewizji Polskiej.

Pilotażowy odcinek „Rolnik szuka żony”, w którym widzowie TVP1 poznali dziesiątkę uczestników piątej edycji programu, był oglądany chętniej, niż analogiczny odcinek rok temu. Wówczas jego widownia wyniosła 2,6 mln, a udziały 16,7%. W niedzielny wieczór widzowie wybrali w Jedynce „Wiadomości”. Widownia głównego programu informacyjnego Telewizji Polskiej wyniosła 2,4 mln widz. (16,5% udz.), trzeci odcinek serialu „Wojenne dziewczyny” obejrzało 2,1 mln widz. (13,6% udz.), a program rozrywkowy „Sławomir Big Music Quiz” przyciągnął ponad 1,8 mln widz. przy 13,2% udz.).

Ponad 2,1 mln widzów (12,8% udz.) obejrzało w Poniedziałek Wielkanocny koncert „Pamiętamy Ojcze Święty”, w 13. rocznicę śmierci, dedykowany św. Janowi Pawłowi II. Wcześniej świetną oglądalność zanotowały „Wiadomości” – 2,4 mln widz, (15,2% udz.).
W trójce najchętniej oglądanych tego dnia programów znalazło się też świąteczne wydanie „The Wall”, które obejrzało 1,8 mln widz. (13,9% udz.).

W TVP2 widzowie najchętniej wybierali świąteczne wydania specjalne programów rozrywkowych. Najwyższą oglądalność miała 2 kwietnia „Familiada”. Rywalizację pomiędzy młodymi finalistami „The Voice Kids” a młodymi aktorami seriali „Korona królów”, „rodzinka.pl” i „Klan” przyciągnęła 2,5 mln widz. (20,7% udz.). Ponad 2,2 mln widz. (19,3% udz.) obejrzało świąteczne wydanie „Koła fortuny”, w którym wystąpili aktorzy „Pensjonatu nad Rozlewiskiem”.

Od 31 marca widzowie śledzą walki boksu zawodowego w Telewizji Polskiej. W Wielką Sobotę transmisję z gali boksu w TVP Sport oglądało średnio 242 tys. widzów, przy udziałach anteny 2,4%, a w TVP3 średnio 107 tys. widzów (1,5% udz.).W szczytowym momencie emitowana równolegle w TVP Sport i TVP3 walka Joshua vs. Parker miała ponad 540-tysięczną widownię.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *