Internet & Gry - Reklama

Jakub Szcześniak został Business Development & Innovation Directorem w Interii

Nowe stanowisko w Interii – Business Development & Innovation Director – objął w kwietniu br. Jakub Szcześniak, dotychczasowy Dyrektor Pionu Produktu Reklamowego. Jego obowiązki przejął Mateusz Drzewosowski.

Jakub Szcześniak w branży internetowej pracuje od 12 lat,  do zespołu Interii dołączył w 2006 roku. Zaczynał jako specjalista, szefem Pionu Produktu Reklamowego został dwa lata później, rozwijając dział od kilkunastu do blisko 40 osób. Odpowiedzialny był m.in. za produkt reklamowy, zarządzanie powierzchnią reklamową, projekty specjalne, traffic oraz przychody z reklamy programatycznej. W latach 2008-2012 był członkiem zarządu IAB Polska.

Na nowym stanowisku – podlegającym bezpośrednio Prezesowi Zarządu – Szcześniak zajmował się będzie poszukiwaniem nowych źródeł przychodów, rozwojem biznesu, zarówno reklamowego jak i pozareklamowego, inwestycjami oraz innowacjami.


Mateusz Drzewosowski, nowy Dyrektor Pionu Produktu Reklamowego, pracuje w Interii od 11 lat i przeszedł wszystkie możliwe szczeble rozwoju zawodowego – od specjalisty ds. wsparcia sprzedaży. Wykładał na kilku warszawskich uczelniach, m.in. w Collegium Civitas i na Uczelni Łazarskiego.

W nowej strukturze jego przełożonym jest Robert Biegaj, Dyrektor Działu Handlowego, a Drzewosowskiemu podlegać będą: dział zarządzania produktem reklamowym, dział projektów specjalnych, dział Big Data i Programmatic, dział wsparcia sprzedaży, traffic, analityka sprzedażowa oraz menedżerowie produktów mobile i display.

Według Badania Gemius/PBI w marcu br. strony i aplikacje Grupy Interia.pl zanotowały 20,4 mln realnych użytkowników i 1,4 mld odsłon, a sam portal Interia – 14,8 mln użytkowników i 828,1 mln odsłon.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *