W sobotę Jedynka zdeklasowała konkurencję
Prawie 2 mln widzów 12 maja (sobota) obejrzało w szczytowym momencie tegoroczny finał 63. Konkursu Piosenki Eurowizji w Lizbonie. Średnio koncert w TVP1 przyciągnął 1,7 mln widzów wg MOR. Jedynka była liderem dnia.
Finałowa część Konkursu Eurowizji 2018 w kulminacyjnym momencie wg Nielsena miała prawie 1,8 mln widzów przy udziałach 16,09%, a jej średnia widownia wyniosła 1,4 mln widz. (14,4% udz.) w TVP1 i 118 tys. widz., (1,2% udz.) w TVP Polonia. Jedynka była liderem pasma.
W sobotę 12 maja Jedynka miała najwyższe 9% udziały wśród wszystkich stacji telewizyjnych. W TVP1 hitami dnia były też „Wiadomości” ze średnią widownią 1,5 mln widz. i udziałami 16,0%, „Teleexpress” z oglądalnością na poziomie 1,3 mln widz. (20% udz.) oraz „Jaka to melodia”, którą obejrzało 1,2 mln widz. (18,5% udz.).
W miniony weekend 9 na 15 tytułów należało do TVP. Najchętniej oglądanym programem od piątku do niedzieli spośród wszystkich emitowanych był odcinek serialu „Barwy Szczęścia” z widownia 2, 6 mln widownią i udziałami na poziomie 21,03%.