BadaniaMediaTVN Warner Bros. Discovery Polska

TVN liderem wiosny 2018

W sezonie wiosennym TVN był najchętniej wybieranym kanałem telewizyjnym we wszystkich najważniejszych grupach docelowych, zarówno w porze najwyższej oglądalności telewizji, jak i w ujęciu całodobowym.

 

 

 

 

Do najpopularniejszych propozycji tej wiosny należały programy kulinarne oraz rozrywkowe. Średnia oglądalność „Kuchennych rewolucji” wyniosła w tym sezonie 2,5 milionów widzów. Program mógł pochwalić się średnim udziałem w rynku na poziomie 25% w grupie 16-49.

„MasterChef Junior” regularnie przyciągał przed telewizory ponad 2 mln Polaków, co przełożyło się na średni udział w rynku w wysokości niemal 18% w grupie 16-49.

„Milionerzy” także mieli ponad 2 miliony widzów,  a średni udział show w rynku wyniósł 14% w grupie 16-49.

Z TVN-owskich produkcji serialowych Polacy najchętniej oglądali „Diagnozę” (SHR 16-49: 17,3%), „Na Wspólnej” (SHR 16-49:  16,7%), i „Drugą Szansę” (SHR 16-49: 15,1%).

„Fakty TVN” były liderem serwisów informacyjnych w kraju, regularnie docierając do ponad 2,6 mln Polaków (SHR 16-49: 21%).

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *