TVN liderem wiosny 2018
W sezonie wiosennym TVN był najchętniej wybieranym kanałem telewizyjnym we wszystkich najważniejszych grupach docelowych, zarówno w porze najwyższej oglądalności telewizji, jak i w ujęciu całodobowym.
Do najpopularniejszych propozycji tej wiosny należały programy kulinarne oraz rozrywkowe. Średnia oglądalność „Kuchennych rewolucji” wyniosła w tym sezonie 2,5 milionów widzów. Program mógł pochwalić się średnim udziałem w rynku na poziomie 25% w grupie 16-49.
„MasterChef Junior” regularnie przyciągał przed telewizory ponad 2 mln Polaków, co przełożyło się na średni udział w rynku w wysokości niemal 18% w grupie 16-49.
„Milionerzy” także mieli ponad 2 miliony widzów, a średni udział show w rynku wyniósł 14% w grupie 16-49.
Z TVN-owskich produkcji serialowych Polacy najchętniej oglądali „Diagnozę” (SHR 16-49: 17,3%), „Na Wspólnej” (SHR 16-49: 16,7%), i „Drugą Szansę” (SHR 16-49: 15,1%).
„Fakty TVN” były liderem serwisów informacyjnych w kraju, regularnie docierając do ponad 2,6 mln Polaków (SHR 16-49: 21%).