7 nagród dla Viacom CEEI w konkursie Promax BDA!
Siedem nagród – dwa złota oraz pięć sreber – zdobyły zespoły kreacji i marketingu VIMN CEEI z biur w Warszawie i w Budapeszcie w międzynarodowym konkursie Promax Global Excellence Awards. Aż pięć z nich przyznano kampanii „Millions of Choices”, która promowała kanał filmowy Paramount Channel HD w Polsce i innych krajach Europy Środkowej i Wschodniej.
Promax Global Excellence Awards to najbardziej prestiżowe wyróżnienia na świecie, przyznawane w środowisku marketingu telewizyjnego. Z łącznej liczby 13 nominacji, aż siedem nagród udało się zdobyć zespołom kreacji i marketingu Viacom International Media Networks CEEI. Złoto przyznano kampanii „Millions of Choices” w kategorii „Filmy kinowe wykorzystane w video promocyjnym dla telewizji”
oraz spotowi „Eric Cartman Inside Your Head” w kategorii „Długometrażowy spot promocyjny”. Kampania „Millions of Choices”, która promowała kanał Paramount Channel w Polsce, na Węgrzech i w Rumunii, zdobyła jeszcze cztery srebra w czterech innych kategoriach.
Celem kampanii promocyjnej „Millions of Choices”, było zwrócenie uwagi konsumenta na to, że magia Hollywood nie jest efektem przypadku. Kultowe sceny z takich filmów, jak „Forrest Gump”, „Cast Away – Poza światem” czy „Dzień świstaka” to suma wielu niełatwych wyborów, dzięki którym obrazy te przeszły do historii kina. Dlatego na potrzeby spotu „Millions of Choices” odtworzono fragmenty największych hitów Hollywood, zmieniając rekwizyty, scenerie, dźwięk, a nawet aktorów! Jak wyglądałby filmowy „Django”, gdyby nie zagrał go Jamie Foxx? Co jeśli słynna piłka Wilson z „Cast Away – Poza światem” wyglądałaby zupełnie inaczej? W ten sposób, dzięki klipom zrealizowanym dla kampanii „Million of Choices”, widzowie mogli się przekonać, jak ogromną wagę w procesie tworzenia najgłośniejszych filmów w historii kina mają na pozór mało znaczące szczegóły.
Zespoły kreacji i marketingu obsługujące region VIMN CEEI, w skład którego wchodzi m.in. Polska, Czechy, Węgry i Rumunia, to jedne z najczęściej nagradzanych w międzynarodowych konkursach działów kreatywnych w światowej strukturze Viacom International Media Networks. W poprzednich edycjach konkursu Promax Europe, zespoły kreacji i marketingu VIMN CEEI otrzymały pięć wyróżnień w 2017 roku
i trzy w 2016, a także pięć nagród w prestiżowym konkursie Clio Entertainment Awards.
Klipy promocyjne „Millions of Choices” można zobaczyć TUTAJ i TUTAJ
PromaxBDA to międzynarodowa organizacja skupiająca ludzi mediów elektronicznych zajmujących się autopromocją i marketingiem.
NAGRODY DLA VIMN CEEI W KONKURSIE PROMAX GLOBAL EXCELLENCE AWARDS
ZŁOTO
FILMY KINOWE WYKORZYSTANE W VIDEO PROMOCYJNYM DLA TELEWIZJI
Millions of Choices – Image Campaign Paramount Channel CEE
DŁUGOMETRAŻOWY SPOT PROMOCYJNY
Eric Cartman Inside Your Head – Comedy Central CEE
SREBRO
FILMY KINOWE WYKORZYSTANE W VIDEO PROMOCYJNYM DLA TELEWIZJI
The Godfather Trilogy – Family & Violence Paramount Channel CEE
VIDEO PROMUJĄCE KANAŁ TELEWIZYJNY
Millions of Choices – Image Campaign Paramount Channel CEE
KAMPANIA PROMOCYJNA KANAŁU TELEWIZYJNEGO
Millions of Choices – Image Campaign Paramount Channel CEE
SPOT WIZERUNKOWY EMITOWANY ONLINE, W TELEWIZJI KABLOWEJ LUB SATELITARNEJ
Millions of Choices – Image Campaign Paramount Channel CEE
COPYWRITING
Millions of Choices – Image Campaign Paramount Channel CEE
Więcej o Paramount Channel zawsze na http://www.paramountchannel.pl/ oraz na Facebooku.
Więcej o Comedy Central zawsze na http://www.comedycentral.pl/ , Facebooku oraz na Twitterze.