BadaniaMediaTVN Warner Bros. Discovery Polska

Udany maj w TVN24 i TVN24 BIS

TVN24 zakończył maj wynikiem udziałów w oglądalności na poziomie 4,6 SHR w grupie all 4+ i tym samym utrzymuje stabilną pozycję lidera w kategorii stacji informacyjnych. W grupie komercyjnej, w tym samym okresie, stacja odnotowała wynik na poziomie 2,5% SHR.

 

 

 

 

 

Warto również podkreślić, że bardzo dużym zainteresowaniem widzów w maju, cieszyła się relacja z Książęcego Ślubu. Z tej okazji redakcja TVN24 przygotowała wydanie specjalne, które skupiło przed telewizorami średnio740 tys. widzów co dało stacji 10% udział w oglądalności w grupie all 4+, w grupie komercyjnej było to odpowiednio 219 tys. przy udziale 7,7%.

W najwyższym momencie oglądalności wydanie specjalne Książęcego Ślubu osiągnęło 930 tys. AMR w grupie all 4+ oraz  330 tys AMR w all 16-49.

Maj to również dobry czas dla TVN24 BiS. Kanał może cieszyć się stabilnymi wynikami w udziale w oglądalności w upmarketowej grupie top management SHR% 0,95.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *