Udany debiut Influence Me Bauera. Więcej blogerów, dynamicznie rozwija się współpraca z klientami
Influence Me to tegoroczny projekt Biura Reklamy Wydawnictwa Bauer, łączący reklamodawców z blogerami z różnych lifestyle’owych obszarów tematycznych, takich jak uroda, moda czy gotowanie.
Influence Me stawia na jakość oferowanych usług. Priorytetem są kampanie szyte na miarę potrzeb klientów, profesjonalny kontent i wysoka jakość obsługi. Twórcy internetowi są każdorazowo dobierani do kampanii w sposób zindywidualizowany.
Z oferty Influence Me skorzystali już klienci z branży kosmetycznej, farmaceutycznej, finansowej i FMCG.
Platforma zaczęła działać na początku bieżącego roku i zdążyła już zaznaczyć swoją obecność na rynku twórców internetowych jako patron festiwalu See Bloggers. Patronat nad festiwalem objął również magazyn Twój Styl. Na stoisku Influence Me można było zapoznać się z ofertą, a także dołączyć do grona reprezentowanych przez nią blogerów. Wśród jego gości znalazła się zdecydowana większość uczestników i prelegentów, którzy wysoko ocenili nowy projekt Bauera w mediach społecznościowych. Znajomość marki wzrosła znacznie w ciągu kilku dni, a platforma zyskała ponad 200 nowych blogerów.
Docelowo platforma ma skupiać kilka tysięcy influencerów, co pozwoli na ich optymalne dopasowanie do poszczególnych kampanii. Wydawnictwo Bauer ma w swoim portfolio także Durszlak.pl, największy agregator blogów kulinarnych w Polsce, który skupia wokół siebie ponad 6,6 tysiąca blogerów,
Więcej informacji na temat współpracy z blogerami za pośrednictwem Influence Me znaleźć można na stronie www.Influenceme.ploraz www.bauer.pl. Zapraszamy również do kontaktu z Biurem Reklamy Wydawnictwa Bauer.