BadaniaMediaTVN Warner Bros. Discovery Polska

TVN Fabuła – 12% wzrostu SHR% rok do roku

Od 25 czerwca na antenie TVN Fabuła zawitał CZAS LETNI! Oznacza to, że filmowe hity startują godzinę wcześniej od poniedziałku do czwartku, od godziny 20:00!

 

W sierpniowym letnim kinie o godzinie 20:00 stacja wyemituje m.in. Bez twarzy (06.08), Jackie Chan: pierwsze uderzenie (08.08), Pitch perfect (13.08), Karmazynowy przypływ (15.08), Labirynt (27.08), Władza absolutna (28.08). Pod koniec sierpnia, dzień po dniu (20.08-23.08) fani Tom’a Cruise’a zobaczą aż cztery części Mission Impossible, zaś na zakończenie wakacji widzowie obejrzą opowieść o nowojorskiej rodzinie mafijnej w trylogii Ojciec chrzestny (29.08-31.08).

Poza wspomnianymi tytułami, w sierpniowym weekendowym paśmie o 21:00 widzowie zobaczą między innymi: Szczęki II (03.08), Con Air: lot skazańców (05.08), Niepamięć (11.08), Tajemnice lasu (17.08), Pretty Woman (18.08), Ścigana (19.08), Wyspa (25.08), czy Lucy (26.08).

Filmowe pozycje od godziny 20:00 cieszą się dużą popularnością wśród widzów TVN Fabuła. Jak wskazują wyniki oglądalności kanału w rankingu top 3 znalazł się horror Szczęki (AMR = 109 496), Żołnierze kosmosu (AMR = 83 443) oraz Ocean’s eleven – ryzykowna gra (AMR = 78 667).

W drugim kwartale 2018 roku stacja TVN Fabuła odnotowała ponad 12% wzrost udziałów w atrakcyjnej dla reklamodawców grupie kobiet z miast, osiągając 0,66% SHR vs 0,58% SHR w analogicznym okresie.

Stacja TVN Fabuła może się pochwalić bardzo dobrymi wynikami. Udział oraz indeks dopasowania w pożądanych przez reklamodawców grupach miejskich w drugim kwartale 2018 roku wyniosły odpowiednio 0,65% SHR, AFF = 151 (A16-49 c50+), 0,66% SHR, AFF = 176 (W16-49 c50+), 0,81% SHR, AFF = 138 (M16-49 c200+). W czerwcu kanał zgromadził przed telewizorami ponad 6 mln widzów!

Dane: NAM, Adex, AFF A16-49 c50+, W16-49 c50+, M16-49 c200+ vs A 16-49, Programmes, AMR, A4+, Q2 2017 vs Q2 2018

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *