T‑Mobile zaprasza klientów do uczestnictwa w otwartych beta-testach nowej aplikacji mobilnej
Od dziś, 24 lipca 2018 r. T‑Mobile udostępnia wersję beta swojej nowej aplikacji Mój T‑Mobile do otwartych testów. W pierwszej kolejności zaprasza do nich swoich klientów abonamentowych, użytkowników systemu Android.
Nowa wersja aplikacji Mój T‑Mobile w wersji beta trafiła do androidowego marketu z aplikacjami. Po pierwszych, zakończonych pozytywnymi wynikami testów prowadzonych w zamkniętej grupie użytkowników, Operator udostępnił ją dla szerokiej grupy użytkowników. Aplikację w docelowej, produkcyjnej wersji firma planuje udostępnić z końcem sierpnia br.
Nowy Mój T‑Mobile to w rzeczywistości nie aktualizacja, ale zaprojektowana od nowa aplikacja. Cechuje ją zupełnie nowa szata graficzna, poprawiona stabilność i UX ale przede wszystkim nowy silnik, co ma kolosalne znaczenie dla możliwości rozwoju aplikacji. Już dziś dzięki temu wprowadzone zostały bardzo pożądane przez klientów funkcje, tj:
– zarządzanie z poziomu jednej aplikacji innymi powiązanymi kontami
– przypisanie powiązanym w aplikacji numerom nazw dla łatwego zarządzania
– możliwość dodania karty kredytowej jako formy automatycznej płatności oraz metody doładowywania kont prepaid
i inne.
W dalszej kolejności T‑Mobile planuje wprowadzić możliwość zmiany języka na angielski, zarządzania e-fakturą, zgodami klienckimi, blokadami, etc., jak również opcje wsparcia i pomocy dla klientów dostępnych via aplikacja.
Z formuły otwartych beta testów będą mogli korzystać wszyscy klienci abonamentowi T‑Mobile, posługujący się smartfonami z systemem Android. By to zrobić, wystarczy pobrać paczkę instalacyjną z poniższego linku:
https://play.google.com/apps/testing/pl.tmobile.miboa
Klienci systemu na kartę i MIX wprawdzie będą mogli zainstalować wersję beta aplikacji, jednak przy próbie wejścia aplikacja zarekomenduje powrót do aktualnej wersji komercyjnej.
Wszystkie uwagi i opinie użytkownicy nowej wersji aplikacji będą mogli przesyłać na adres nowaaplikacja@t-mobile.pl