Nowe szaty Chillizet.pl
Serwis internetowy Chillizet.pl, należący do Grupy Eurozet, ma nowy layout i projekt funkcjonalny. Zmieniła się również strategia contentowa. Serwis skupi się obecnie na tematyce lifestylowo-kulturalnej.
Wśród prezentowanych treści użytkownicy znajdą eksperckie informacje i porady ze świata, mody, urody, stylu życia i zdrowia. Nie zabraknie tematów społeczno-kulturalnych, a także najważniejszych newsów dotyczących wydarzeń kulturalnych i show-biznesowych.
Ważnym elementem nowego serwisu jest sekcja “Radio”. Dobrze wyeksponowany player Chillizet ułatwi użytkownikom słuchanie stacji online.
Chillizet.pl zyskał zupełnie nowy funkcjonalny i nowoczesny layout. Udoskonaliliśmy też nawigację, która usprawni korzystanie z sekcji tematycznych. Jestem przekonany, że przejrzysty i czytelny układ strony zostanie doceniony przez dotychczasowych i nowych użytkowników, których liczba stale rośnie. Do końca roku zamierzamy przekroczyć liczbę 2 milionów realnych użytkowników, choć jeszcze na jego początku było ich poniżej 300 tys. – MÓWI TOMASZ SOFUŁ, DYREKTOR DZIAŁU ONLINE GRUPY EUROZET.
Serwis zaprojektowany został zgodnie z filozofią mobile first w technologii Responsive Web Design, tak aby użytkownicy mogli z niego korzystać w równie komfortowy sposób zarówno na desktopie, tablecie, jak i smartfonie. Wraz ze startem nowego serwisu Chillizet.pl uruchomiona została aplikacja mobilna Chillizet w zmienionyn layoucie. Jest dostępna do pobrania w sklepach Google Play oraz AppStore.
Za przygotowanie, projekt graficzny i wdrożenie nowej strony Chillzet.pl odpowiedzialny był zespół online Grupy Eurozet. Od marca br. wydawcą serwisu jest Marta Wilczkowska, wcześniej związana z wydawnictwem Edipresse. Zmienił się również skład zespołu redakcyjnego odpowiedzialnego za rozwój serwisu w zakresie contentu.
W lipcu br. serwis Chillizet.pl liczył rekordowe 872 tys. realnych użytkowników i notował 2,86 mln odsłon (dane Gemius/PBI za lipiec 2018).