TTV rusza z kampanią reklamową
30 sierpnia startuje kampania reklamowa nowych programów TTV: „Ostatnia szansa” oraz „Rinke. Na krawędzi”.
Kampania reklamowa programu „Ostatnia szansa” to zaplanowany miks działań display/mobile/social (Facebook oraz Instagram) i SEM. Działania online uzupełnione będą digitalami w największych galeriach handlowych w całym kraju (Warszawa, Wrocław, Kraków, Gdynia, Gdańsk, Poznań – łącznie 13 centrów handlowych).
„Ostatnia szansa” to program, w którym stylistka Malwina Wędzikowska podejmie wyzwanie i podda mężczyzn modowej metamorfozie. Malwina wraz z ekipą programu wyruszy w Polskę, by dodać kolorytu, odwagi i charakteru męskiemu światu. Premiera zaplanowana jest na środę 5 września o godz. 22:30.
Kampania „Rinke. Na krawędzi” obejmuje outdoor w największych aglomeracjach Polski: Warszawę, Poznań, Katowice, Gdańsk, Kraków i Wrocław. W działaniach promocyjnych wykorzystano wieloformatowe nośniki znajdujące się na wybranych dworcach. Oprócz nich w promocje zaangażowanych będzie 99 nośników znajdujących się w okolicach gmachów dworców w tym min. w przejściach podziemnych. Kampanii towarzyszy hasło: „ Zgubiłeś telefon i beczysz. Zobacz jak to jest zgubić życie”. Dodatkowo działania będą wzmocnione kampanią online oraz kampanią wizerunkową na Facebooku.
„Rinke. Na krawędzi” ” to bardzo osobisty projekt reżysera i producenta telewizyjnego Rinke Rooyensa. Bohaterów programu są udzie bezdomni do których Rinke wyciągnął rękę, starając się im pomóc. Przez rok motywował ich, kibicował, pomagał stanąć na nogi w codziennych sytuacjach i wspierał w realizacji marzeń.
Premiera w TTV, w niedzielę 2 września o godz. 22:00