„Usłysz swoje miasto” powraca – już 11 września br. Radio TOK FM rozpocznie kolejny cykl przedwyborczych debat
Przed nadchodzącymi wyborami samorządowymi Radio TOK FM organizuje nowy, ogólnopolski cykl debat kandydatów na prezydentów miast pod hasłem „Usłysz swoje miasto”. Tegoroczna akcja #Usłysz obejmie 12 miejscowości i rozpocznie się już 11 września br. w Białymstoku. Wszystkie spotkania będą transmitowane na żywo na antenie stacji – co wtorek i czwartek, a podsumuje je specjalna dyskusja ze słuchaczami w programie „Hyde Park”.
– Radio TOK FM znowu wyrusza w drogę – do 21 października br., czyli do I tury wyborów samorządowych, odwiedzimy 12 miast, w każdym z nich zapraszając mieszkańców do udziału w otwartej, emocjonującej debacie z kandydatami na prezydentów i zadania im pytań. Przed nami rozmowy na trudne i ważne tematy, ciekawe starcia i z pewnością wiele niespodzianek. Wierzę, że dzięki kolejnej akcji #Usłysz wszyscy będą mogli upewnić się, że wiedzą, na kogo oddać swój głos – mówi Kamila Ceran, redaktor naczelna Radia TOK FM.
Pierwsze spotkanie w ramach tegorocznej akcji „Usłysz swoje miasto” odbędzie się w Białymstoku – 11 września br. w klubie Zmiana Klimatu. Następnie debaty przeniosą się do: Radomia, Łodzi, Wrocławia, Poznania, Szczecina, Krakowa, Katowic, Gdańska, Torunia, Lublina i – na koniec – do Warszawy (18 października).
Spotkania odbywające się we wtorki i czwartki w godz. 18.00-20.00. będą transmitowane na żywo w Radiu TOK FM i portalu Tokfm.pl. Poprowadzą je dziennikarze stacji: Agata Kowalska, Michał Janczura, Małgorzata Waszkiewicz, Jakub Medek i Mikołaj Lizut. Szefem akcji jest Maciej Głogowski, zastępca redaktor naczelnej Radia TOK FM.
Każdego dnia debatę poprzedzi reporterska podróż przez odwiedzane właśnie miasto, emitowana na antenie Radia TOK FM w sześciu odcinkach. Dodatkowo, tuż po zakończeniu debaty stacja będzie nadawać specjalny program „Hyde Park”, w którym Paweł Sulik wraz ze słuchaczami skomentuje debaty i odniesie się do poruszanych w nich zagadnień.
Dokładny harmonogram wszystkich debat wraz z informacją o ich lokalizacji można znaleźć na stronie internetowej Tokfm.pl.
Akcję „Usłysz swoje miasto” wspierają działania promocyjne – zapowiedzi antenowe, informacje na Tokfm.pl oraz na profilach stacji w mediach społecznościowych – na Facebooku, Twitterze i YouTube, a także reklamy w internecie i plakaty w każdym z miast, w których odbędą się debaty.
Działania promocyjne przygotowały i zaplanowały Radio TOK FM i Grupa Radiowa Agory, za produkcję grafik promocyjnych odpowiadało Kumate Studio.
Dotychczas Radio TOK FM przygotowało już trzy akcje #Usłysz. We wrześniu 2014 r. rozpoczął się cykl programów „Usłysz swoje miasto” nadawanych co środa z innego miejsca w Polsce – w 3 miesiące stacja odwiedziła 11 miast. W kolejnym roku, przed wyborami prezydenckimi Radio TOK FM prowadziło akcję „Usłysz swojego prezydenta”, a przed wyborami parlamentarnymi – debaty z kandydatami do Sejmu w ramach akcji „Usłysz swojego posła”. Natomiast w ub.r. odbyła się akcja „Usłysz swoją szkołę” obejmująca cykl debat poświęconych skutkom reformy edukacji.