Media

Viacom Brand Solutions niestandardowo wspiera PZU (wideo)

Dział projektów specjalnych Viacom Brand Solutions wspólnie z domem mediowym UM, przygotował niestandardową akcję reklamową, promującą kampanię PZU „Odblaski – dziecko bezpieczne na drodze”. W ramach współpracy zrealizowano teledysk, w którym dzieci zachęcają swoich rówieśników do przestrzegania zasad ruchu drogowego. Klip jest emitowany w przerwach reklamowych na antenie Nickelodeon Polska.
 

 
Celem ogólnopolskiej kampanii społecznej PZU „Odblaski – dziecko bezpieczne na drodze” jest poprawa widoczności dzieci na drodze i ograniczenie wypadków z udziałem uczniów. Aby zwiększyć możliwość dotarcia z kluczowymi przekazami akcji do najmłodszej grupy docelowej, Viacom Brand Solutions, we współpracy z Mediabrands Studios – komórką branded content domu mediowego UM (IPG Mediabrands), przygotował teledysk, zachęcający młodych uczestników ruchu drogowego do zachowania czujności na drodze i noszenia elementów odblaskowych na odzieży.
Treść edukacyjna i kluczowe przekazy akcji została ujęte w formie 90-sekundowego teledysku  z udziałem dzieci, które prezentują różnorodne sytuacje na drodze, a ponadto demonstrują prawidłowe zachowania na drodze i informują rówieśników, czym są odblaski. Dzięki takiej formie realizacji zasady bezpieczeństwa w ruchu drogowym mogą zostać przyswojone, także przez najmłodsze dzieci, w łatwiejszy i przyjemniejszy sposób. W klipie dzieciom towarzyszy Stach Trach – jeden
z „Niestraszków” – popularnych wśród dzieci maskotek, które od kilku lat towarzyszą kampaniom społecznym PZU kierowanym do dzieci.
Za pomysł i realizację 90-sekundowego teledysku wspierającego kampanię odpowiedzialne są wspólnie: Dział projektów specjalnych Viacom Brand Solutions (Viacom Polska) oraz Mediabrands Studios (UM).
 

 
Współpracę Viacom Polska i PZU w ramach kampanii „Odblaski – dzieci bezpieczne na drodze” poszerzono również o emisję dodatkowego, 30-sekundowego materiału video, odwołującego się do akcji. Spot PZU na kanale Nickelodeon Polska pojawia się jako pierwszy w każdej przerwie reklamowej i poprzedzony jest break bumperem z postacią Stacha Tracha.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *