MTV Polska śrubuje kolejne rekordy
W okresie wakacyjnym stacja MTV Polska cieszyła się sporą popularnością wśród widzów, osiągając np. na przełomie lipca i sierpnia średnio 0.2% SHR w grupie 16-49 lat! W tym okresie największym przebojem na antenie kanału była kultowa „Ekipa z New Jersey”. Program przyciągnął przed telewizory aż 17 000 widzów!* Rosnącą widownią może pochwalić się również stacja MTV Music, której średnia oglądalność w grupie komercyjnej w tygodniu pomiędzy lipcem a sierpniem w grupie 16-49 lat wyniosła 0.11% SHR.
Jesienna ramówka MTV Polska jak zwykle pełna jest nowości oraz wielkich powrotów. 17 września o godz. 23.00 na antenie pojawi się czwarty sezon polskiej edycji „Ex na plaży”! Ośmioro atrakcyjnych singli wyrusza na tropikalną wyspę, aby przeżyć wakacje swojego życia i bawić się w zjawiskowej scenerii do białego rana. Niektórzy pragną także odnaleźć miłość swojego życia. Kłopot w tym, że na rajskich plażach spotkają swoich „ex”, którzy zakłócą ich sielankowe życie i wywołają niemałe zamieszkanie wśród uczestników programu. W najnowszej edycji programu pojawi się uwielbiana przez widzów „Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy” „Duża” Ania Ryśnik!
A jeszcze tej jesieni na antenę MTV Polska powróci dziesiąty sezon kultowego programu „Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy”. W nowej edycji na ekrany powrócą najsłynniejsi imprezowicze w Polsce, którzy rozkręcą niejedną balangę nad polskim morzem! We wrześniu na antenę powróci także nowy sezon programu „Catfish”, w którym po raz kolejny Nev Schulman wraz z Maxem Josephem zorganizują pierwsze spotkania par poznanych przez Internet. Czy czeka ich duże rozczarowanie, czy też dostaną oni w końcu upragnioną szansę na wielką miłość? Widzowie MTV Polska będą mogli także zobaczyć czwarty sezonu programu „Dziara za dziarę”.
To jednak nie wszystko. Na antenie MTV Polska zostaną wyemitowane także premierowe odcinki programów z serii „Shore”, w tym „Ekipy z Newcastle”, „Ekipy z Florydy” i „Ekipy z New Jersey: Rodzinne Wakacje”. Jedno jest pewne – jesień z MTV Polska dostarczy widzom wiele emocji!
*Źródło: Nielsen, 07-08.2018, 0600-2559, A16-49