Michał Bachowski Creative Content Managerem Noizz
Michał Bachowski objął stanowisko Creative Content Managera w redakcji Noizz i będzie odpowiedzialny m.in. za wsparcie działu sprzedaży w tworzeniu nowych rozwiązań kreatywnych.
Michał Bachowski w ramach powierzonych mu obowiązków będzie redagował materiały, tworzył nowe formaty redakcyjne oraz odpowiadał za treści związane z designem i architekturą. Zajmować się będzie również wsparciem działu sprzedaży w przygotowywaniu nowych rozwiązań kreatywnych. Bachowski od września będzie też reprezentował redakcję Noizz na targach branżowych i konferencjach oraz dostarczy analiz i rekomendacji dotyczących najnowszych trendów na rynku. Michał Bachowski, poprzednio zajmował stanowisko zastępcy redaktora naczelnego w F5, serwisie o trendach rynku i kultury.
– To bardzo mocny transfer i już kilka pierwszych dni pokazuje, że trafny. Mamy coraz więcej kreatywnych kampanii z dużymi markami, realizujemy głośne akcje specjalne, jak np. “Tu pijesz bez słomki”, a właśnie wydaliśmy książkę Street Food – Żarcie z ulicy. Prowadzimy wiele projektów i potrzebujemy do tego najlepszych ludzi – mówi Filip Połoska, redaktor naczelny Noizz.
– Bardzo cieszę się na współpracę z Michałem. W Noizz cały czas rozszerzamy naszą działalność i szukamy osób, które wniosą kreatywność i świeże spojrzenie. Wierzymy, że Michał ze swoimi pomysłami, pomoże marce Noizz się rozwijać również poprzez wprowadzanie nowych i innowacyjnych formatów – mówi Justyna Bajer, Head of Noizz.
Michał Bachowski jest z wykształcenia ekonomistą, ukończył również studia podyplomowe na kierunku Design Management w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Przez niemal sześć ostatnich lat pracował w serwisie o trendach rynku i kultury F5, gdzie doszedł do stanowiska zastępcy redaktora naczelnego. W 2018 roku Bachowski zadebiutował w roli kuratora wystawy „Empatia teraz!”, która miała premierę podczas festiwalu Gdynia Design Days.