„Punkty widzenia ścierają się w Polsce”. Nowa kampania WP (wideo)
Wirtualna Polska rozpoczyna ogólnopolską kampanię wizerunkową, której celem jest zachęcenie do wymiany poglądów i opinii wszystkich Polaków. Kampania startuje 12 października i zasięgiem obejmie m.in. telewizję, radio, prasę oraz social media. Koncepcję przygotowała agencja Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F).
Do poglądów jesteśmy przywiązani tak bardzo, że stajemy się głusi na opinie innych. Unikając trudnych pytań, ulegamy pokusie łatwych odpowiedzi. Podział: „my” i „oni” jest widoczny bardziej niż kiedykolwiek. Wirtualna Polska zachęca do rozmowy, wymiany opinii i szerszego spojrzenia na świat. Dostrzega istotne, toczące Polskę i świat problemy oraz pyta o sposoby ich rozwiązania. W miejsce sporu proponuje dyskusje. Bo punkty widzenia ścierają się w Polsce. Wirtualnej Polsce.
– Żyjemy w różnych, spolaryzowanych światach. Mało jest już miejsc, w których mogą się one wzajemnie spotkać i poprowadzić równy dialog, również w Internecie. Każdy ma prawo do swojego punktu widzenia, ale powinniśmy ze sobą rozmawiać i do tego chcemy zachęcić w tej kampanii – mówi Tomasz Machała, wiceprezes WP Media ds. produktu wydawniczego.
Kampania rozpoczyna się 12 października w sieciach kin w całej Polsce (Cinema City, Multikino, Helios). W poniedziałek, 15 października działania ruszą w telewizji i radiu. Swoim zasięgiem obejmą m.in. stacje telewizyjne: TVP, TVN, Polsat oraz inne kanały ogólnopolskie i tematyczne; stacje radiowe: RMF, Eska, Złote Przeboje, Tok FM oraz inne stacje tematyczne. Reklamy pojawią się także w prasie, w tym w Przeglądzie, Rzeczpospolitej i Zwierciadle.
Spoty i kreacje online będą dostępne we wszystkich serwisach WP. Działania poza WP będą widoczne także na Facebooku, YouTube oraz Ipli. Dodatkowo, z kampanią będą mogli zetknąć się też klienci sklepów sieci Media Markt, pasażerowie Kolei Mazowieckich oraz podróżujący autobusami ZTM w Warszawie. Koncepcję i kreacje kampanii przygotowała agencja Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F). Spoty wyreżyserował Bartosz Dombrowski. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Zenith i Zespół Marketingu WP.