Abonament daje masę – spot i metryczka kampanii reklamowej Plush ABO (wideo)
Spotu oraz metryczkę nowej kampanii reklamowej promującej ofertę Plush ABO, a w niej pakiet social media, 15 GB, rozmowy i SMS-y bez limitu.
https://youtu.be/2C2JlE2SHec
Metryczka kampanii:
Kampania: Plush ma Abonament!
Nazwa reklamy: Plush Siłownia
Klient: Polkomtel Sp. z o.o.
Agencja: Scholz & Friends
Reżyser: Wojtek Wawszczyk
Operator obrazu: Piotr Śliskowski
Scenariusz: Rafał Szultk, Chrystian Kaczorek
Muzyka: Marcin Malinowski, Goodie Banger_05
Producent: Ryszard Kłosowski
Dom Produkcyjny: TFP Sp. z o.o.
Dom mediowy: Vizeum
Media: TV, Kino, Radio, CLP, ONLINE
Start kampanii: 21.08
Więcej informacji o ofercie Plush ABO można znaleźć na stronie https://www.plushbezlimitu.pl/ oraz w komunikacie prasowym dostępnym nahttp://www.biuroprasowe.plus.pl/note.php?id=1383.
Symptomatyczne że ta oferta Plush abo od jakiegoś czasu jest jedną z lepszych dostępnych w takiej cenie. Jak nawet nie najlepszą.
Co do samej reklamy, to jednak Plush dał jakąś nową jakość spotów. Zresztą Plus zawsze w tym był dobry, wystarczy wspomnieć Mumio. Zaś co do Plush Abo, to tu też dają radę, to jedna z ciekawszych i bogatszych ofert w takiej cenie.
25 pln za nielimitowane i do tego 25 GB LTE to bardzo dobra propozycja Plusha.