MediaTVN Warner Bros. Discovery Polska

Agnieszka Gajzler dołączyła do TVN Media

13 listopada 2018 r. do zespołu Biura Reklamy TVN Media dołączyła Agnieszka Gajzler, obejmując stanowisko dyrektor ds. strategii i rozwoju digital TVN Media.

 

Agnieszka Gajzler ma ponad 15-letnie doświadczenie w branży mediowej i marketingowej. Specjalizuje się w obszarze digital, w tym w rozwoju produktów i usług, marketingu, tworzeniu treści oraz modeli biznesowych. Do TVN Media przechodzi z Dentsu Aegis Network, gdzie m.in.: współzarządzała i odpowiadała za digitalizację domu mediowego Carat, rozwijała produkty własne z zakresu analityki, contentu w ramach Dentsu, czy zarządzała pionem international social media spółki Isobar.  Wcześniej pracowała także w Viacom International Media Networks oraz w grupie Naspers, rozwijając kluczowe produkty GG Network.

 

 

„Naszym największym wyzwaniem komercyjnym jest zidentyfikowanie i wykorzystanie możliwości, jakie dla TV tworzy dziś i w przyszłości digital. Zadaniem Agnieszki będzie intensyfikacja rozwoju grupy w obszarach przez nas eksploatowanych oraz budowa nowych rozwiązań tam, gdzie nas jeszcze nie ma”– mówi Piotr Tyborowicz, Członek Zarządu TVN i Discovery Polska/Dyrektor Biura Reklamy TVN Media.

Agnieszka jest członkiem International Content Marketing Forum – międzynarodowego ciała zrzeszającego wydawców popularyzujących dobre zwyczaje w szeroko pojętych działaniach content marketingowych oraz wiceprezesem Stowarzyszenia Content Marketing Polska.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *