Akademia Biznesu w money.pl
W środę, 1 lutego wystartowała Akademia Biznesu money.pl. To nowa platforma z eksperckimi treściami podzielonymi na ścieżki tematyczne, które obejmują: zarządzanie, prawo, technologie oraz rynek e-commerce. W ramach Akademii organizowane będą też m.in. warsztaty, webinary i autorskie konferencje dla zainteresowanych tematami związanymi z rozwojem biznesu, kariery czy technologiami.
Akademia Biznesu to autorski projekt premium redakcji money.pl. W jednym miejscu skupia merytoryczne, bezpłatne eksperckie treści podzielone na ścieżki tematyczne, których liczba będzie zwiększana wraz z rozwojem Akademii. W pierwszym etapie uruchomione będą cztery ścieżki: prawo, zarządzanie, BizTech oraz e-commerce.
– Wirtualna Polska nieustanne się rozwija. Dzisiaj to nie tylko największy i nagradzany portal w Polsce, ale także miejsce do tworzenia przestrzeni dla specjalistycznych serwisów – mówi Piotr Mieśnik, redaktor naczelny WP, członek zespołu zarządzającego WP Media.
Akademia Biznesu będzie gospodarzem: webinarów, zamkniętych spotkań i konferencji dla wszystkich, którym bliskie są tematy związane z zarządzaniem biznesem, zespołem, rekrutacją, prawem, rozwojem osobistym, czy technologiami.
– Akademia ma nie tylko wzmacniać marki osobiste ekspertów oraz upowszechniać wiedzę, którą mają do przekazania. Ma również wzmacniać markę money.pl jako serwisu biznesowego. A ten poza tym, że jest największy i najbardziej opiniotwórczy, jest też coraz bardziej specjalistyczny. Akademia docelowo będzie miejscem bezpośrednich spotkań osób zainteresowanych ważnymi tematami. Dziękuję wszystkim, którzy pracowali przy projekcie i w niego uwierzyli – w tym partnerom merytorycznym – mówi Piotr Pilewski, pomysłodawca Akademii Biznesu, szef serwisu money.pl.
Treści w ramach Akademii Biznesu money.pl przygotowywane będą przez redakcję serwisu, ale także we współpracy z partnerami merytorycznymi. Są wśród nich zarówno uczelnie, instytucje publiczne, jak i największe organizacje biznesowe, w tym m.in. Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie, Akademia im. Leona Koźmińskiego, Digital University, PwC, CRIDO, BGK, ZUS, czy Asseco.
– Akademia będzie źródłem wiedzy i inspiracji dla przedsiębiorców, managerów czy specjalistów, którzy chcą się rozwijać w biznesie. Będziemy się nią dzielić, wykorzystując do tego także m.in. nowe formaty wideo, czy dedykowane kanały komunikacji. Będzie to wiedza kierowana zarówno dla tych prowadzących biznes samodzielnie, osób z małych firm, ale i dużych korporacji – dodaje Michał Wąsowski, współtwórca Akademii Biznesu, z-ca szefa serwisu money.pl.
W dniu startu w Akademii Biznesu money.pl przeczytać można artykuły m.in. o zmianach w prawie dla przedsiębiorców, o generacji Z na rynku pracy, porady dla startupowców, czy wywiad z Aleksandrą Przegalińską, ekspertką od sztucznej inteligencji, o zastosowaniach słynnego bota ChatGPT.
Każdego dnia money.pl dociera do niemal 1,5 mln Polek i Polaków. Ułatwia im poruszanie się po świecie finansów i prawa, przybliża informacje biznesowe z kraju i ze świata, notowania giełdowe, kursy walut i wskaźniki gospodarcze.