Akademia Umiejętności Eurocash ma swoją telewizję AUE TV (wideo)
Działająca od 2010 roku Akademia Umiejętności Eurocash jest największym w Polsce programem edukacyjno-szkoleniowym wspierającym polskie niezależne sklepy detaliczne zrzeszone w sieciach franczyzowych i partnerskich Grupy Eurocash.
Na ofertę Akademii składają się 4 obszary działalności. Są to: praktyczne warsztaty szkoleniowe, coroczny Kongres Przedsiębiorców Polskiego Handlu, studia podyplomowe i kursy doszkalające prowadzone we współpracy ze Szkołą Główną Handlową (SGH) oraz nowoczesna platforma e-learningowa – www.akademiaeurocash.com.pl – w ramach której uruchomiona została teraz telewizja internetowa AUE TV.
– Żyjemy w epoce wszechobecnego obrazu i wideo, które uznawane jest za najbardziej angażujący typ treści wśród użytkowników Internetu – mówi Agata Wrzecionowska-Dzierba, menadżer Akademii Umiejętności Eurocash. – Do tego mamy coraz mniej czasu i towarzyszy nam ciągły pośpiech. Te same zjawiska przenikają do procesu edukacji. Chcemy uczyć się dzisiaj przy pomocy Internetu, korzystać przy tym z różnorodnych materiałów wizualnych i przyswajać je w trybie ekspresowym. Stąd popularność określenia e-edukacja. Obserwując te trendy, zdecydowaliśmy się na uruchomienie telewizji internetowej AUE TV. Na naszym kanale telewizyjnym można obejrzeć kilkuminutowe e-szkolenia oraz praktyczne porady, które pomogą w krótkim czasie przyswoić jak najwięcej treści – dodaje Wrzecionowska-Dzierba.
Na AUE TV znaleźć można ponad 40 krótkich filmów szkoleniowych i instruktażowych, podzielonych na 3 obszary tematyczne: rozwojowe, specjalistyczne oraz dotyczące zarządzania kategoriami. Wśród propozycji filmów specjalistycznych znajdują się praktyczne poradniki wideo dotyczące m.in. zarządzania zapasem w sklepie, obliczania rentowności sklepu, dbałości o prawidłową ekspozycję lady chłodniczej czy obsługi trudnego klienta. Na kanale AUE TV znajdziemy także najciekawsze wystąpienia ekspertów z wrześniowego IV Kongresu Przedsiębiorców Polskiego Handlu, m.in. prezentację Jarosława Sokolnickiego z firmy Microsoft nt. konceptu „Detalista 4.0”, czyli wizji inteligentnego sklepu, który rozpoznaje konsumenta i potrafi wchodzić z nim w interakcję. A także wystąpienie Jacka Santorskiego nt. kształtowania cech przywódczych u lidera przyszłości.
źródło: Infowire.pl