Akcja NOIZZ #RealInfluencers oraz projekt „Rodzaj męski” z nagrodami INMA Global Media Awards
W tegorocznej edycji INMA Global Media Awards kampania NOIZZ #RealInfluencers zajęła 1. miejsce w kategorii Best Use of Social Media. Projekt „Rodzaj męski” zajął 1. miejsce w kategorii Best Execution of Native Advertising.
Zwycięzcy tegorocznej edycji prestiżowego konkursu Global Media Awards, organizowanego przez International News Media Association, zostali ogłoszeni 3 czerwca podczas transmisji online.
„Rodzaj męski” powstaje we współpracy Onetu z firmą Adamed Pharma oraz Qlogix i jest częścią projektu prowadzonego w serwisie specjalnym www.rodzajmeski.onet.pl. Format zrealizowany przez Onet, otworzył dyskusję na temat mężczyzny i jego roli w zmieniającym się świecie. Jurorzy INMA docenili dojrzały story-telling z walorem edukacyjnym projektu, a także wykorzystanie branded content. Program wideo „Rodzaj męski” to wyjątkowy cykl spotkań trójki znajomych, którzy w swobodnej atmosferze męskiego spotkania w barze, szukają odpowiedzi na odwieczne pytania, które zadają sobie mężczyźni: relacji damsko – męskich, potrzebach, fantazjach czy troskach. Na prawdziwe tematy – lekko, z humorem i dystansem.
Nagrodzona 1. miejscem w kategorii Best Use of Social Media akcja #RealInfluencers została wymyślona i przeprowadzona przez serwis NOIZZ. Redakcja NOIZZ przekonała polskie influencerki, posiadające milionowe zasięgi (między innymi Maffashion i Małgorzatę Rozenek), żeby na jeden dzień oddały swoje konta na Instagramie medykom, by pokazać ich pracę w czasie pandemii.
Wcześniej akcja #RealInfluencers została nagrodzona srebrem w konkursie Klub Twórców Reklamy KTR.