Akcja Ostatni „Twój Weekend” z brązowym Lwem i kolejnymi nominacjami na festiwalu Cannes Lions
Akcja zakupu, wydania ostatniego numeru i zamknięcia „Twojego Weekendu”, przeprowadzona przez Gazeta.pl wraz z VMLY&R Poland, MasterCard i BNP Paribas, otrzymała brązową statuetkę na festiwalu Cannes Lions. W najbliższych dniach projekt będzie walczył o kolejne wyróżnienia – jest nominowany do 8 nagród, w tym w dwóch najbardziej prestiżowych kategoriach.
Projekt wydania ostatniego „Twojego Weekendu”, na potrzeby konkursu nazwany „The Last Ever Issue”, otrzymał wczoraj – w poniedziałek, 17 czerwca br. statuetkę brązowego Lwa w kategorii Print & Publishing (podkategoria Commercial Publications).
Akcja otrzymała również kolejne nominacje – będzie walczyć o nagrody w kategoriach: Creative Strategy (podkategoria Corporate Social Responsibility / Corporate Image), Media (podkategorie: Corporate Social Responsibility / Corporate Image, Single-market Campaign, Social Behaviour & Cultural Insight, Use of Print / Outdoor) i PR (podkategoria Social Behaviour & Cultural Insight). Zwycięzców w tych kategoriach poznamy już jutro – w środę, 19 czerwca br.
Projekt został zgłoszony także do kategorii Brand Experience & Activation, w której lista nominowanych zostanie ogłoszona 19 czerwca br., ma w związku z tym szansę na dalsze nominacje.