Aleksandra Karpińska-Gugała na stanowisku Product Owner w „Gazecie Wyborczej”
W poniedziałek, 15 kwietnia br. Aleksandra Karpińska-Gugała objęła nowe stanowisko w strukturach działu technologii „Gazety Wyborczej”. Jako Product Owner zajmie się przede wszystkim rozwojem wszystkich aplikacji mobilnych dziennika.
Aleksandra Karpińska-Gugała odpowiada m.in. za wsparcie sprzedaży prenumeraty in-app, prowadzenie badań potrzeb odbiorców oraz testów użyteczności, aby móc tworzyć atrakcyjne i intuicyjne dla użytkowników narzędzia, jeszcze lepiej dopasować funkcjonalności aplikacji „Gazety Wyborczej” oraz wypracować skuteczny model sprzedaży subskrypcji cyfrowych w aplikacjach mobilnych.
– Zaangażowanie Aleksandry w ciągu ostatniego roku w rozwój nowych funkcjonalności aplikacji „Gazety Wyborczej” przełożyło się na znaczące zwiększenie liczby jej użytkowników i podwyższenie jej ocen w sklepach. Jako Product Owner będzie miała dostęp do zasobów, które pozwolą zapewnić dalszy dynamiczny rozwój wszystkich aplikacji mobilnych „Gazety Wyborczej” z uwzględnieniem celów działów biznesowych dziennika oraz potrzeb jego redakcji – mówi Joanna Mosiej-Sitek, zastępca wydawcy „Gazety Wyborczej”.
Aleksandra Karpińska-Gugała współpracę z Agorą rozpoczęła w 2015 r. w dziale projektów specjalnych. Do jej obowiązków należały crossmediowe realizacje łączące narzędzia reklamowe serwisów Wyborcza.pl, Gazeta.pl oraz czasopism. W 2017 r. została liderem zespołu lifestyle’owych projektów z zakresu content marketingu.
Od 2018 r. Karpińska-Gugała pracuje jako Project Manager aplikacji mobilnych w zespole IT, w którym odpowiada za rozwój i utrzymanie aplikacji Wyborcza, Wysokie Obcasy Extra!, Książki. Magazyn do czytania oraz Clou.