Andrzej Piaseczny w kampanii Radia Złote Przeboje
Pod hasłem “Największe przeboje lat 80. i 90.” wystartowała kampania wizerunkowa Radia Złote Przeboje. Towarzyszą jej działania antenowe. Twarzą kampanii został Andrzej Piaseczny.
Najnowsza kampania Radia Złote Przeboje objęła nośniki reklamy zewnętrznej w największych polskich miastach, w których można usłyszeć rozgłośnię, a także wybrane portale internetowe oraz media społecznościowe.
Udział Andrzeja Piasecznego w kampanii nie jest przypadkowy. To jedna z kultowych polskich gwiazd muzycznych lat 90. XX wieku, wciąż obecnych na rynku. Teraz słuchacze Radia Złote Przeboje mają okazję poznać go jeszcze bliżej za sprawą nowego cyklu “Największe przeboje lat 80. i 90. według Andrzeja Piasecznego”. Artysta będzie pojawiać się na antenie codziennie od poniedziałku do piątku po godzinie 10:00. W audycjach rozmowy o muzyce, filmie, modzie i innych tematach związanych ze wspomnieniami z lat 80. i 90.
To nie jedyne aktywności antenowe towarzyszące kampanii stacji. Już od 17 marca słuchacze mogą wziąć udział w konkursie, w którym do wygrania są radyjka z limitowanej serii Radia Złote Przeboje sygnowane nazwiskiem Andrzeja Piasecznego. Żeby otrzymać nagrodę należy słuchać uważnie programu i zebrać w odpowiedniej kolejności ukryte w ciągu dnia słowa piosenkarza, które składają się w trzywyrazowe zdanie. Następnie nagrać je na sekretarkę wraz z odpowiedzią na pytanie: „Za co najbardziej lubisz Radio Złote Przeboje?”.
Szczegóły TUTAJ.
Za kreację reklam oraz planowanie i zakup mediów odpowiadał Dział Marketingu Grupy Eurozet.
foto, źródło. Grupa Eurozet