Animowany spot dla Radia TOK FM nagrodzony w finale konkursu Akcja Animacja
Radio TOK FM było jednym z partnerów konkursu Akcja Animacja 2018 organizowanego przez dom produkcyjny Timecode. Animacja poświęcona ofercie Premium TOK FM, przygotowana na zgłoszony przez stację temat, wygrała tegoroczną nagrodę główną. Twórca spotu Bartosz Trojanowski odebrał statuetkę Grand Prix konkursu w czwartek, 15 listopada br. w Warszawie podczas uroczystej gali.
Radio TOK FM włączyło się w tegoroczny konkurs Akcja Animacja, w którym młodzi twórcy mają możliwość zaprezentowania swoich umiejętności najważniejszym ekspertom w branży. Stacja, jako jeden z partnerów, zgłosiła temat, na który twórcy animacji mogli przygotować swoje konkursowe spoty. Było nim korzystanie z oferty cyfrowej Radia TOK FM, czyli dostępu Premium TOK FM umożliwiającego słuchanie podcastów stacji dostępnych w internecie i mobilnie.
Zgłoszone prace ze wszystkich kategorii konkursu Akcja Animacja ocenili eksperci z dziedziny komunikacji marketingowej, public relations, reklamy i produkcji.
Decyzją jury laureatem Grand Prix Akcja Animacja 2018 został Bartosz Trojanowski za animowany spot poświęcony Premium TOK FM.
“Zwycięska praca od pierwszego kadru wciąga nas w swój świat. To perfekcyjne wykorzystanie technik płynących z animacji dla efektu marketingowego. Dzięki animacji czujesz sam produkt, wiesz jak na Ciebie zadziała, wiesz już, że będzie przygodą” – skomentował przewodniczący jury Łukasz Słotwiński.
Zespół Radia TOK FM przyznał też nagrody za animacje zgłoszone do swojej kategorii.
“Pierwszą nagrodę za wyjątkowy projekt zdobyła animacja Bartosza Trojanowskiego, który w stu procentach odpowiedział na nasz brief i z wielką lekkością oddał ducha naszej marki. Pozaregulaminowo wyróżniliśmy również animację zespołu w składzie: Klaudia Eckert i Angelika Ottawa: – mówi Kamila Ceran, redaktor naczelna Radia TOK FM.
Bartosz Trojanowski studiował malarstwo w Krakowie, obecnie mieszka w Nikaragui; jest surferem, tatuażystą i projektuje meble.
Jego nagrodzoną pracę można zobaczyć na stronie: https://vimeo.com/298949440 i na profilu Timecode na Facebooku: https://www.facebook.com/TimecodeAkcjaAnimacja/videos/2127449584250572/
Więcej informacji o konkursie Akcja Animacja, którego organizatorem jest dom produkcyjny Timecode Film Production, specjalizujący się w produkcji filmów reklamowych, animacji oraz form branded content:
https://timecodeakcjaanimacja.pl/
https://www.facebook.com/TimecodeAkcjaAnimacja/
Dostęp >Premium TOK FMjest dedykowany wszystkim, którzy mają mało czasu, cenią sobie wolność i wygodę oraz chcą poszerzać swoje horyzonty, pogłębiać specjalistyczną wiedzę i być na bieżąco. To stale aktualizowana baza podcastów o różnorodnej tematyce wraz z dostępem do newsów. Znajdą się tu tematy m.in. dla miłośników polityki, gospodarki, psychologii, motoryzacji, kultury, filozofii, kulturoznawstwa, historii i zdrowia.
Radio TOK FM oferuje w formie audycji do odsłuchania wszystkie programy nadawane na antenie oraz programy tematyczne dostępne tylko w internecie. Podcasty można łatwo przeglądać według audycji, nazwisk prowadzących, gości audycji i poruszanych tematów; można je też zbierać na własnej playliście. Dzięki temu – niezależnie od ramówki radia – audycje TOK FM są dostępne do słuchania w dowolnym momencie, na dowolnym urządzeniu.