Internet & Gry - Reklama

Aplikacja Disney Channel – Odpowiedz na potrzeby polskiego rynku

Wiodącym trendem rynku mediowego w 2017 roku jest rozwój reklamy mobilnej. Rok do roku udział mobile w wydatkach na reklamę online w Polsce wzrósł aż o 56% i aktualnie stanowi 35,5% wszystkich wydatków digitalowych. Disney wychodząc naprzeciw oczekiwaniom polskiego rynku uruchomił aplikację Disney Channel, czyli angażującą rozrywkę dla młodego targetu wiekowego.

 

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration 0:00
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected

      Aplikacja oferuje masę zabawy i nowości z najpopularniejszych seriali stacji w postaci aktualizowanych codziennie wideo, zdjęć, gifów, gier, testów i materiałów ekskluzywnych. Dostępne jest łącznie prawie 400 materiałów, a  wszystko to na systemy zarówno Android jak i iOS.

      Gry i aplikacje mobilne Disneya bawią i angażują swoich użytkowników, stając się jednocześnie idealnym środowiskiem współpracy dla dziecięcych oraz dorosłych reklamodawców. Aplikacja Disney Channel udostępnia dwa formaty reklamowe: natywną kartę pełnoekranową zapewniającą całkowitą atencję użytkownika oraz reklamę video.

      Aplikacja Disney Channel dostępna pod linkami: Google Play / Android lub https://itunes.apple.com/pl/app/disney-channel/id1167746214?mt=8#_blank

       

       

      Dodaj komentarz

      Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *