„Atlas nieba” z „Gazetą Wyborczą”
Już w środę i w czwartek, 8 i 9 listopada br. razem z „Gazetą Wyborczą” będzie można kupić dwie części książki „Atlas nieba”.
Dwie części „Atlasu nieba” to dwa bogato ilustrowane praktyczne przewodniki z opisami zjawisk astronomicznych. Czytelnicy znajdą w nich informacje o 59 najbardziej znanych konstelacjach. Obserwacje o każdej porze roku ułatwią podział na gwiazdozbiory widoczne w poszczególnych miesiącach oraz szczegółowe mapy nieba. Książki dostarczą również fachowej wiedzy o tym, jak przygotować się do astronomicznej przygody.
Autorem atlasów jest Przemysław Rudź, znany popularyzator astronomii, autor wielu książek o tej tematyce.
Cena „Gazety Wyborczej” i każdej z części „Atlasu nieba” to 12,99 zł.
Wydania „Gazety Wyborczej” z kolejnymi częściami „Atlasu nieba” wspiera promocja w telewizji (TVN, Polsat, stacje tematyczne) i w internecie (media społecznościowe) oraz autopromocja. Kreację kampanii przygotował Dział marketingu „Gazety Wyborczej” we współpracy z agencją Bardzo, za zakup mediów odpowiadało Blue449.