Internet & Gry - Reklama

Audioteka wzmacnia dział contentu

Audioteka kontynuuje strategię rozwijania superprodukcji. W związku z tym powołała nowy dział orignal story, na którego czele stanął Tomasz Kin. Zmiany zaszły też w dziale produkcji, za którego działanie wzięła odpowiedzialność Marta Szkutnik. Oboje raportują do Jagny Wiszniewskiej, VP of content w Audiotece.

 

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration 0:00
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected

      Audioteka konsekwentnie rozwija i wzmacnia zespół, aby podnosić jakość treści oryginalnych. Teraz dołączają do niego nowi menadżerowie z doświadczeniem w produkcji telewizyjnej i radiowej.

      Audioteka tworzy dział original story, na czele którego stanął Tomasz Kin

      Szefem nowego działu original story, odpowiadającego za tworzenie nowych koncepcji produkcji oryginalnych, został Tomasz Kin. Dotychczas projektował i realizował wiele autorskich formatów radiowych, jako host i reżyser, oraz telewizyjnych, w roli producenta kreatywnego. Kierował zespołami merytoryczno-kreatywnymi i redakcyjnymi. Jest autorem i wydawcą magazynów oraz książek.

      Zmiany w dziale produkcji Audioteki

      Za pracę działu produkcji jako executive producer odpowiada Marta Szkutnik, mająca za sobą 25-letnie doświadczenie w produkcji telewizyjnej. Współtworzyła i wdrażała wiele formatów telewizyjnych, także autorskich. Marta była producentką i kierowniczką m.in. produkcji takich jak: You Can Dance – Po prostu Tańcz!Żony HollywoodDorota was urządzi, Projekt Lady.

       W Audiotece z pasją pracujemy nad unikatowymi superprodukcjami, dzięki którym dostarczamy słuchaczom nie tylko najwyższej jakości rozrywkę, ale również całkowicie nowy poziom tworzenia opowieści. Tomasz i Marta, wraz ze swoimi zespołami, wnoszą do naszych produkcji bogate doświadczenie i świeżą energię, co pozwoli nam skutecznie przyciągnąć nowych użytkowników. Już wiemy, że rok 2025 będzie pełen premier, pokazujących pełnię naszych możliwości mówi Jagna Wiszniewska, VP of content Audioteka Group.

      Jeszcze w tym roku ukażą się 3 superprodukcje, w których będzie można usłyszeć rezultaty pracy działu contentu Audioteki.

      foto. Mateusz Nasternak

      źródło. Wirtualna Polska

      Dodaj komentarz

      Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *