Auto Świat inauguruje nowy projekt – „DOBRY WARSZTAT”
Redakcja Auto Świata rusza z nową, długofalową akcją prokonsumencką mającą na celu skuteczną pomoc w wyborze właściwego warsztatu samochodowego. DOBRY WARSZTAT to ogólnopolska platforma, która ma nie tylko ułatwić użytkownikom znalezienie serwisu najlepiej spełniającego ich oczekiwania, ale także pomóc profesjonalnym warsztatom w dotarciu do klientów. Jest to także miejsce, gdzie znajdziemy wartościowe treści oraz eksperckie porady przeznaczone zarówno dla kierowców, jak i dla mechaników.
Rynek warsztatów w Polsce jest bardzo różnorodny. Obok siebie funkcjonują producenci i warsztaty mechaniczne różnej klasy i o różnych specjalizacjach. Świadczenie usług naprawczych oraz sprzedaż produktów motoryzacyjnych muszą być oparte na zaufaniu. Polacy szukają rekomendacji w różnych źródłach, zanim zdecydują się na wybór warsztatu samochodowego, a większość z nich zadecyduje
o ponownej wizycie tylko, jeśli jakość usługi była naprawdę satysfakcjonująca.
Długofalowym celem uruchomienia serwisu dobrywarsztat.pl jest stworzenie platformy, na której znajdą się właśnie warsztaty sprawdzone przez klientów oraz godne polecenia.
– Mimo olbrzymiej oferty usług związanych z motoryzacją, kierowcy wciąż mają problem ze znalezieniem warsztatu, który znajduje się w pobliżu, jest godny zaufania i poradzi sobie z wykonaniem potrzebnej usługi. Platforma DOBRY WARSZTAT ma to zmienić. Naszą ambicją jest nie tylko stworzenie narzędzia do wyszukiwania warsztatów – chcemy też pokazać klientom, jakiego poziomu obsługi mogą oczekiwać od nowoczesnych i profesjonalnych serwisów, a właścicielom warsztatów dać miejsce, w którym będą mogli pochwalić się jakością swoich usług – mówi Piotr Szypulski, redaktor Auto Świata.
Obok rozbudowanej wyszukiwarki serwisów samochodowych, DOBRY WARSZTAT dostarczy odwiedzającym merytorycznych i wartościowych treści: przedstawia rozwiązania najczęstszych problemów związanych z eksploatacją aut, w przyszłości ma pozwalać na ustalenie terminu wizyty i zlecenie wyceny naprawy, jak również ma umożliwiać dzielenie się opiniami na temat jakości i skuteczności usługi w danym warsztacie. Natomiast warsztaty, w ramach obecności na dobrywarsztat.pl, będą mogły zaistnieć w świadomości kierowców jako godne polecenia, co daje szansę na skuteczne dotarcie ze swoją ofertą do zainteresowanych klientów. Wsparcie warszatatów samochodowych oraz zapewnienie najwyższego stopnia komfortu kierowcom i pasażerom, dzięki dostarczaniu najwyższej jakości części, to najważniejsze z celów serwisu.
Od nowego roku w serwisie, poza potężną porcją wiedzy przydatnej użytkownikom aut i mechanikom, znajdą się również konkursy dla Internautów.
Partnerami serwisu DOBRY WARSZTAT są ProfiAuto oraz ZF Aftermarket.
– Współpraca w ramach portalu DOBRY WARSZTAT to kolejny krok mający na celu rozwój serwisów i jednoczesny wzrost zadowolenia kierowców. Obecnie w ProfiAuto Serwis działa już ponad 1800 warsztatów. Jako największa marka zrzeszająca mechaników w kraju, znamy ich potrzeby. Równocześnie jesteśmy także blisko kierowców, dlatego wspieramy wartościowe projekty dedykowane tym dwóm grupom – mówi Łukasz Kopiec, dyrektor marketingu ProfiAuto.
– Działalność firmy ZF Aftermarket łączy w sobie najwyższą jakość części uznanych marek LEMFÖRDER, SACHS i TRW, z cyfrowymi innowacjami, które coraz bardziej są widoczne w naszym codziennym życiu. Portal DOBRY WARSZTAT idealnie wpisuje się w naszą strategię na polskim rynku. Wierzymy, że platforma ta ułatwi kierowcom dotarcie do najwyższej jakości usług i części, a właścicielom warsztatów umożliwi zaprezentowanie profesjonalizmu i kompetencji przy wykonywanych naprawach – komentuje Monika Chomicka, Marketing Manager ZF Aftermarket.
Projektowi DOBRY WARSZTAT towarzyszą materiały redakcyjne w tygodniku Auto Świat oraz na autoświat.pl, jak również kampania w social mediach, display oraz mobile. Akcja będzie także wspierana działaniami promocyjnymi w mediach Ringier Axel Springer Polska.
Więcej: www.dobrywarsztat.pl