„Avanti” zaprasza swoje czytelniczki na bezpłatną cytologię
Miesięcznik „Avanti” patronuje 9. edycji akcji kampanii „Piękna, bo zdrowa”, która ma na celu szerzenie profilaktyki raka szyjki macicy. W lutowym wydaniu znajdzie się kupon na bezpłatne badanie cytologiczne, z którego będzie mogło skorzystać 500 czytelniczek.
W związku z patronatem nad akcją „Piękna, bo zdrowa” w numerze będzie można przeczytać wywiad z prof. dr hab. n. med. Włodzimierzem Sawickim, który odpowie na najważniejsze pytania dotyczące raka szyjki macicy. Kupon na bezpłatną cytologię znajdzie się na str. 115 wydania. Należy go wyciąć, zadzwonić na podany na nim numer i zapisać się na wizytę. 500 pierwszych kobiet wykona z kuponem bezpłatną cytologię w placówkach Centrum Medycznego Polmed. Zaproszenie jest ważne do 30 kwietnia br. lub do wyczerpania puli badań.
Ponadto w lutowym wydaniu miesięcznika „Avanti”, które ukaże się już jutro – w piątek, 26 stycznia br., pojawi się sesja okładkowa z Agatą Biernat – laureatką tegorocznego konkursu Miss Polonia, która prezentuje modę na stoku – najciekawsze kurtki i spodnie narciarskie, gogle i kaski, a także zimowe buty, czapki i plecaki. W numerze czytelniczki znajdą ponad 630 modnych rzeczy, m.in. propozycje bielizny, biżuterii i prezentów z okazji Walentynek, przykłady ubrań i akcesoriów w kolorze beżu, szerokich golfów oraz okryć w pionowe pasy, w stylu folkowym i z frędzlami. Redakcja podpowie również, jak wykonać najmodniejszy makijaż w kolorze miedzi i jak ukryć rozszerzone naczynka.
Redakcja zachęca również do korzystania z aplikacji „Avanti”, w której można skanować i kupować produkty bezpośrednio ze stron każdego wydania. W tym celu zorganizowała konkurs, w którym czytelniczki mogą wygrać jeden z dziesięciu voucherów o wartości 100 zł na zakupy w sklepach Esotiq. Wystarczy w dniach 26.01.-22.02.2018 r. pobrać aplikację „Avanti” z AppStore lub Google Play, założyć w niej konto, wybrać dowolny produkt i udostępnić go na swoim profilu na Facebooku z hashtagami #avantiapp i #walentynkoweprezenty oraz z wyjaśnieniem, dlaczego ten właśnie produkt jest wymarzonym prezentem z okazji Walentynek. Redakcja „Avanti” wybierze 10 najbardziej oryginalnych postów. Wyniki zostaną ogłoszone do 1.03.2018 r.
Lutowe wydanie miesięcznika „Avanti” wesprze promocja w prasie (czasopisma Agory), w radiu (radiostacje Agory), w internecie (serwisy Gazeta.pl) i w kinach sieci Helios. Za kreację kampanii odpowiada Dział marketingu pionu Czasopisma Agory.