BadaniaMedia

“Azja Express” liderem pasma w grupach komercyjnych!

Zmagania ośmiu par w szalonym oraz pełnym emocji telewizyjnym wyścigu, prowadzącym przez Filipiny i Tajwan, dały stacji TVN wygraną w rywalizacji o zainteresowanie widza – TVN w porze emisji programu “Azja Express” był najchętniej wybieraną stacją w grupach komercyjnych!

 

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration 0:00
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected

      Perypetie uczestników najnowszego sezonu programu “Azja Express” można było śledzić w sobotnie wieczory od 31 sierpnia do 16 listopada, o godzinie 19:30 w TVN. Szesnaścioro śmiałków ruszyło wtedy w podróż życia i przez dwanaście odcinków przebyło łącznie tysiące kilometrów, odkrywając najpiękniejsze i najciekawsze miejsca na Filipinach i Tajwanie. Widzowie podążyli za nimi. Czwarta edycja programu “Azja Express” zapewniła bowiem stacji TVN udział w telewizyjnym rynku na poziomie 8,82 proc. w grupie 16-49 i 8,83 proc. w grupie 20-54, a co za tym idzie podium i pozycję lidera pasma w grupach docelowych.

      Największym zainteresowaniem w grupach komercyjnych cieszył się pierwszy odcinek show, który zapewnił TVN odpowiednio 12,13% (16-49) oraz 12,36% (20-54) udziału.

      foto,źródlo. TVN Warner Bros. Discovery Polska

      Dodaj komentarz

      Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *