Bauer ponownie biurem reklamy prasowej roku
Biuro Reklamy Wydawnictwa Bauer, zarządzane przez Izabelę Sarnecką, ponownie zostało uznane za Biuro Reklamy Prasowej Roku w najnowszej edycji Raportu Biura Reklamy 2018, opracowanego przez Media&Marketing Polska.
W uzasadnieniu czytamy między innymi, że „tegoroczne wyniki są jednoznaczne. Wydawca wyraźnie umocnił się na pozycji lidera i zdystansował konkurencję”.
Autorzy Raportu docenili najwyższe oceny uzyskane w badaniu biur reklamy, aktywne podejście do biznesu, ciągłe zmiany i poszukiwanie nowych możliwości reklamowych. ”Biuro Reklamy Wydawnictwa zdecydowanie najlepiej wypada w kategoriach: zaufanie i poczucie bezpieczeństwa klientów, elastyczność i szybkość reagowania na zmiany, poszukiwanie rozwiązań i skłonność do negocjacji biznesowych”.
Autorzy raportu podkreślają także wagę wprowadzenia nowego narzędzia planerskiego (Zasięgowy Model Planowania Magazynów) oraz uruchomienie platformy Influence Me.
W uzasadnieniu werdyktu czytamy także: „Rynek reklamy w magazynach spowolnił w tym roku spadek, w dużej mierze dzięki aktywności Wydawnictwa Bauer. Czy w przyszłym roku Bauer znów zaskoczy rynek, a my znowu będziemy „zmuszeni” przyznać nagrodę jego Biuru Reklamy?”
W tegorocznym Raporcie za najlepsze Biuro Reklamy Radiowej uznano Biuro Reklamy Grupy RMF, zarządzane przez Tomasza Ramzę. I to nie wszystko! Wyróżnienie w kategorii Biuro Reklamy Internetowej otrzymał Dział Handlowy Interia.pl pod wodzą Roberta Biegaja.