BadaniaSport w TV

Będą badania oglądalności kanału E-Sport

Zarząd spółki Astro S.A. z siedzibą w Warszawie (dalej: “Spółka”, “Emitent”) przekazuje do publicznej wiadomości, że w dniu 12 marca 2018 r. rozpocznie się badanie oglądalności kanału E-Sport prowadzone przez Nielsen Audience Mesaurement, wiodącą firmę specjalizującą się w telemetrycznych badaniach oglądalności. Zgodnie z posiadanymi informacjami badanie potrwa 2 tygodnie.
 

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration 0:00
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected

       
      Badanie to jest prowadzone na zlecenie Domu Mediowego pod kątem wprowadzenia spotów reklamowych w kanale E-Sport.
      Wprowadzenie spotów nastąpi w drugim kwartale 2018 roku.
      Powyższe wydarzenie w ocenie Emitenta, będzie równoznaczne z uzyskiwania przychodów przez Emitenta z działalności kanału E-Sport.

      Dodaj komentarz

      Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *