Bitwa pomiędzy prowadzącymi w najnowszej kampanii promującej kanały Kuchnia+ i Domo+ (wideo)
„Kuchnia+ dodaje smaku. Domo+ pełne inspiracji” – pod takim hasłem ruszyła najnowsza kampania kanałów Platformy CANAL+: kulinarnego Kuchnia+ i wnętrzarskiego Domo+. To pierwsza w historii tych stacji akcja promocyjna, która łączy w swoim przekazie dwa brandy i podkreśla ich komplementarny charakter.
Profil widza Kuchni+ i Domo+ jest bardzo zbliżony. Przygotowaliśmy pierwszą w historii tych kanałów kampanię reklamową, która w swoim przekazie łączy te dwa brandy. Wykorzystując siłę i potencjał każdej marki z osobna, prezentujemy je razem. Tym działaniem chcemy pokazać ich komplementarny charakter oraz wzmocnić ich znajomość i świadomość u obecnych oraz potencjalnych widzów – wyjaśnia Dagmara Radziuk, Brand manager kanałów lifestylowych Platformy CANAL+.
W ramach kampanii został przygotowany spot reklamowy z udziałem znanych i lubianych przez widzów prowadzących programy w obu stacjach.
Chcemy zaintrygować naszego widza, stąd pomysł na nieoczywisty spot, w którym prowadzący z obydwu kanałów przygotowują się do umownej bitwy – dodaje Dagmara Radziuk.
Wystąpili w nim z Kuchni+: Andrzej Andrzejczak i Jurek Sobieniak („M jak mięso”), Jagna Niedzielska („Jagny Niedzielskiej kuchnia bez resztek”, „Widelcem po mapie”) i Damian Kordas („Widelcem po mapie”), David Gaboriaud i Matteo Brunetti („Bitwa na smaki”), Andrzej Polan („Czy na pewno umiesz gotować?”, „Grillowa Polana”), Piotr Kucharski („Kucharskiego pomysł na kuchnię”), Marieta Marecka („365 obiadów Mariety Mareckiej”). Z kolei Domo+ reprezentowali: Artur Indyka („TkaniNOWE kreacje”, „Meblokreacje”),Tomasz Pągowski („Remont w 48h”), Damian Urbańczyk („Hotelowa Polska”,„Wyzwanie nowe mieszkanie”), Natalia Sosin-Krosnowska („Daleko od miasta”), Wiesiek Skiba i Maria Semczyszyn („Lifting wnętrz z Marią Semczyszyn” i „Pogotowie remontowe Wieśka”), Marta Czerkies („Kupione i co dalej?”) oraz Karolina Kudłacik („Rośliny Karoliny”).
Nasza bogata, jesienna oferta programowa na kanałach Kuchnia+ i Domo+ to zarówno powracające sezony dobrze znanych programów, jak i nowe formaty z udziałem lubianych i docenianych prowadzących. Chcemy niezmiennie korzystać z ich doświadczenia i wiedzy, tak by dostarczać naszym widzom rzetelnych informacji i praktycznych porad, a także motywować ich i inspirować do zmiany codziennych nawyków czy przemiany ich przestrzeni – mówi Joanna Zawistowska, Kierownik ds. programowych kanałów lifestylowych i dokumentalnych.
W jesiennej ramówce nowe programy Kuchni+ są przede wszystkim praktyczne: „M jak mięso” oraz „Jagny Niedzielskiej kuchnia bez resztek” to, oprócz wspaniałych przepisów, garść niezbędnych i czasem zaskakujących porad, które każdy z nas może wykorzystać w swojej kuchni, aby gotowanie stało się prostsze i bardziej ekonomiczne. Nowością jest także format „Wielkie otwarcie” ukazujący kulisy intrygującego biznesu gastronomicznego i śledzący zmagania tych odważnych, którzy zdecydowali się na otwarcie własnego lokalu.
Jesień w Domo+ to nie tylko powrót bardzo popularnej produkcji „Remont w 48h”, prowadzonej przez Tomasza Pągowskiego, czy kolejny sezon „Daleko od miasta” z Natalią Sosin-Krosnowską. To także zupełnie nowa odsłona wnętrzarskich metamorfoz „TkaniNOWE kreacje” Artura Indyki oraz możliwość obejrzenia z bliska niezwykłych i nierzadko oszałamiających swoim rozmachem dzieł rodzimych architektów, zaprezentowanych w nowym formacie „Luksusowe domy z Omeną”.
Wraz ze startem kampanii (kuchniaplusdomo.pl) odświeżone i połączone zostały profile Instagramowe kanałów, również fanpage na Facebooku będzie wspólny, tak by bardziej podkreślić ich komplementarność. Kampania jest realizowana poprzez Citylighty, w telewizji (Domo+, Kuchnia+, Planete+, Ale Kino+, Canal+ Sport), prasie (m.in. „KUKBUK”, „Kuchnia”, „Sielskie życie”), internecie (Onet, Interia, Wp), radio oraz social mediach (m.in. Facebook, Instagram).
Za realizację spotu reklamowego odpowiada dom produkcyjny Papaya Films, reżyserowała go Julia Rogowska, muzykę skomponował Filip Kuncewicz, wokal The Blu Mantic (Matiwane D Mathews II). Kampanię opracował dział kreacji Platformy CANAL+ pod kierownictwem Arkadiusza Pawlika, zakupem mediów zajął się dom mediowy Havas Media.