Internet & Gry - Reklama

Black Friday z Wyborcza.pl – specjalna oferta prenumeraty cyfrowej “Gazety Wyborczej”

Black Friday to świetna okazja, żeby rozpocząć przygodę z Wyborcza.pl. Zespół “Gazety Wyborczej” przygotował dla internautów zainteresowanych najświeższymi informacjami i dobrą lekturą specjalną ofertę, w której prenumerata cyfrowa dziennika dostępna jest aż o 50% taniej!

 

Każdego dnia pojawiają się setki informacji z kraju i ze świata, dotyczących m.in. polityki, pandemii, walki o prawa człowieka i obywatela. W natłoku zdarzeń łatwo się pogubić, dlatego warto postawić na sprawdzone źródło wiadomości.

“Gazeta Wyborcza” codziennie sprawdza fakty, dociera do spraw ważnych dla jej czytelniczek i czytelników oraz informuje o nich. Prowadzi relacje z miejsc wydarzeń, zadaje władzy niewygodne pytania, ujawnia afery, ale też odkrywa świat kultury i nauki czy prowadzi rozmowy z pełnymi pasji ludźmi.

Promocja przygotowana na Black Friday to wyjątkowa okazja, by dołączyć do grona odbiorców “Gazety Wyborczej” i rozpocząć przygodę z Wyborcza.pl.

Zespół dziennika dla nowych czytelniczek i czytelników przygotował ofertę, dzięki której odkryją najlepsze dziennikarstwo i zapewnią sobie ciekawą lekturę na każdy dzień. Prenumeratę cyfrową “Gazety Wyborczej” można zamówić już dziś, płacąc 50% taniej – jedynie 9,90 zł/miesięcznie przez pierwsze pół roku (potem 19,90 zł/mies.).

Szczegóły oferty znajdują się na stronie: http://prenumerata.wyborcza.pl.

„Gazeta Wyborcza” jest największym opiniotwórczym dziennikiem w Polsce. To codzienny wybór czytelników, którzy szukają informacji, opinii, analiz i komentarzy, chcą poszerzać swoją wiedzę o świecie, a także poszukują atrakcyjnej rozrywki i praktycznych porad. Treści dziennika dostępne są zarówno w formie papierowej, jak i cyfrowej – w serwisach internetowych Wyborcza.pl, w aplikacji mobilnej oraz w wersji na czytniki. „Gazeta Wyborcza” jest liderem procesu transformacji cyfrowej prasy w Polsce. Społeczność prenumeratorów cyfrowego wydania „Wyborczej” liczy już ponad 243 tys. W najnowszej edycji rankingu organizacji FIPP skupiającej wydawców prasy „Gazeta Wyborcza” zajęła pod tym względem 21. miejsce na świecie i 10. w Europie.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *