Sport w TV

Bridgestone pierwszym Partnerem Prezentującym relacji z Igrzysk Olimpijskich Tokio 2020 w Eurosporcie

Eurosport ogłosił, że Bridgestone zostanie Partnerem Prezentującym relacji z Igrzysk Olimpijskich Tokio 2020 w Europie[i], które stacja pokaże w bezprecedensowy sposób na każdym ekranie. Bridgestone został pierwszym partnerem Eurosportu – czyli miejsca, w którym bije serce igrzysk olimpijskich – na drodze do najważniejszej sportowej imprezy czterolecia.

 

 

 

W ramach partnerstwa pomiędzy Eurosportem i Bridgestone, największym producentem wyrobów gumowych i opon na świecie, a także Globalnym Partnerem Olimpijskim i Paraolimpijskim, obie firmy będą ściśle współpracować, aby zaangażować pasjonatów sportu i igrzysk olimpijskich na 50 rynkach. Eurosport wykorzysta swoje doświadczenie w promowaniu marek oraz siłę zespołów odpowiedzialnych za kreację, aby stworzyć zestaw narzędzi programowych i kontentowych, które wesprą komunikację Bridgestone, opartą o hasło „Podążaj za marzeniami, bez względu na wszystko”. Kampania inspiruje ludzi do tego, by realizowali marzenia i pomaga im w pokonywaniu przeszkód.

Kluczowym elementem partnerstwa będzie sponsoring serii „Essential Olympic Stories”. Program będzie przedstawiał największych bohaterów i najważniejsze momenty w historii igrzysk olimpijskich. Bridgestone, jako Partner Prezentujący, skorzysta na ogromnym doświadczeniu Eurosportu w przedstawianiu pasjonujących, sportowych historii, a także na pełnym dostępie stacji do archiwów olimpijskich. Dzięki temu Bridgestone wzmocni komunikację swoich wartości oraz przywiązania firmy do igrzysk olimpijskich.

– Jesteśmy podekscytowani nawiązaniem partnerstwa z Bridgestone, które wzmocni zaangażowanie tej firmy w igrzyska olimpijskie aż do Tokio 2020. W kampanii „Podążaj za marzeniami, bez względu na wszystko”, w której Bridgestone współpracuje ze znakomitymi sportowcami, widać mocne inspiracje igrzyskami olimpijskimi. Znakomicie łączy się to z faktem, że Eurosport zbudował wspaniałe relacje z kibicami i nieustannie podsyca pasje fanów sportów. Osiągany przez Eurosport zasięg i budowany poziom zaangażowania widzów, w połączeniu z możliwościami produkcyjnymi i kreatywnością, sprawiają, że jesteśmy najlepszym partnerem dla wszystkich marek, które chcą angażować miliony fanów w całej Europie wokół igrzysk olimpijskich powiedział Mike Rich, Eurosport Head of Sports Marketing Solutions.

– Jako dumny Globalny Partner Olimpijski i Paraolimpijski, jesteśmy zachwyceni możliwością współpracy z Eurosportem wokół Igrzysk Olimpijskich Tokio 2020, które odbędą się w miejscu narodzin firmy. To partnerstwo to wyjątkowa okazja do uczczenia zbliżających się igrzysk, wyrażenia wspólnych wartości i inspirowania ludzi w każdym wieku, by realizowali marzenia i pokonywali wszelkie przeszkody w nieprzewidywalnej życiowej podróży – podkreślił Thierry Jupsin, Brands Marketing Director w Bridgestone EMEA.

Eurosport i Bridgestone będą współpracować nad pozycjonowaniem marki wokół produkcji stacji na drodze do igrzysk olimpijskich oraz w trakcie imprezy. Pierwszym przykładem będzie seria „Na przekór wszystkiemu”, która jest jednym z elementów partnerstwa Eurosportu i Olympic Channel. Wspólna kampania połączy Bridgestone z relacjami na żywo i na żądanie z igrzysk olimpijskich w Toki, które rozpoczną się 24 lipca 2020. Jako Partner Prezentujący, Bridgestone zostanie sponsorem porannego podsumowania kolejnych dni igrzysk, także w formie wideo na żądanie. Przez 17 dni fani sportu będą mogli nadrabiać wszystkie zaległości z każdej z 37 dyscyplin rozgrywanych w stolicy Japonii.

Bridgestone będzie mocno widoczny na platformach cyfrowych Eurosportu – jedynym miejscu, w którym będzie można obejrzeć każdą minutę relacji z Tokio 2020, najbardziej cyfrowych igrzysk w historii. Jednym z elementów współpracy będzie branding na stronie oraz w aplikacji Eurosportu, a także akcje specjalne związane z najważniejszymi momentami olimpijskiej podróży, takimi jak 100 dni do igrzysk oraz ceremonie otwarcia i zamknięcia igrzysk.

Discovery, Eurosport oraz Bridgestone współpracowały także podczas ubiegłorocznych Zimowych Igrzysk Olimpijskich Pyeongchang 2018. Relacje z Korei na platformach cyfrowych Discovery i Eurosportu dotarły do 76 milionów osób w Europie, a oglądalność igrzysk na 10 najważniejszych dla Discovery europejskich rynkach sięgnęła 63% populacji, na co złożyły się wyniki płatnych i ogólnodostępnych stacji Discovery i partnerów.

Discovery nawiązało długoterminowe partnerstwo z Międzynarodowym Komitetem Olimpijskim. Ogłoszona w czerwcu 2015 roku umowa obejmuje pełne prawa multimedialne na 50 rynkach Europy – od Zimowych Igrzysk Olimpijskich Pyeongchang 2018 aż do Letnich Igrzysk Olimpijskich Paryż 2024.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *