Sport w TV

Bridgestone rozpędza Igrzyska Olimpijskie w Eurosporcie

Eurosport i Bridgestone poinformowały dzisiaj o nawiązaniu szerokiej współpracy wokół nadchodzących Zimowych Igrzysk Olimpijskich, która podkreśli rolę firmy Bridgestone jako partnera Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego i zwiększy zasięg jej kampanii zatytułowanej „Chase Your Dream, No Matter What” na terytorium Europy1.

 

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration 0:00
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected

      Jako partner Eurosportu, Bridgestone będzie obecny na wszystkich antenach stacji, od telewizji poprzez usługi na żądanie po media społecznościowe i platformy digitalowe – zapewniając sobie maksymalne dotarcie do milionów kibiców igrzysk olimpijskich w 50 krajach Europy.

      W dotychczasowej historii igrzysk olimpijskich marki musiały podpisywać oddzielne umowy z wieloma nadawcami, aby dotrzeć do kibiców w poszczególnych krajach europejskich. W drodze do igrzysk i w trakcie samych zmagań Eurosport zapewni Bridgestone możliwość niezwykle interaktywnej, angażującej i szerokiej promocji marki wśród europejskich kibiców.

      – Eurosport odmienia sposób relacjonowania igrzysk olimpijskich. Kibice będą mogli obejrzeć każdą sekundę tego spektakularnego, globalnego wydarzenia za pośrednictwem platform Eurosportu, Eurosport Playera i Eurosport.com, otrzymując jeszcze większą dawkę sportowych emocji powiedział Jonathan Davies, Managing Director, Advertiser Partnerships w Discovery Networks International i Eurosporcie.Jesteśmy dumni z innowacyjnych narzędzi, które opracowaliśmy wspólnie z marką Bridgestone, aby wkomponować ją w jedno z najważniejszych wydarzeń sportowych roku 2018 na świecie, a także zaangażować naszych oddanych kibiców i pogłębić szczególną więź Bridgestone z igrzyskami olimpijskimi.

      – Jako oficjalny partner MKOl, z ogromną niecierpliwością czekamy na nadchodzącą, zimową odsłonę olimpijskich zmagań, które stanowią pokaz niesamowitego ducha, poświęcenia i dokonań ludzkościpowiedział Thierry Jupsin, dyrektor ds. marketingu marki Bridgestone. Partnerstwo z Eurosportem doskonale wpisuje się w działania naszej marki i wzmocni nasze więzi z ruchem olimpijskim i zaangażowanymi społecznościami w Europie.

      Kampania Bridgestone „Chase Your Dream, No Matter What” budowana jest wokół ambasadorów i ich wysiłku na drodze do spełnienia sportowych marzeń i olimpijskiego sukcesu. Akcja rozpocznie się jeszcze w październiku i obejmie spoty telewizyjne na kanałach Eurosportu, plansze sponsorskie do programu „Galeria sław” oraz inne elementy promocyjne przed i podczas transmisji z Pjongczangu na platformach Eurosportu i w Eurosport Playerze. Bridgestone pojawi się także w ramach dedykowanej sekcji olimpijskiej na stronie Eurosportu i aplikacji mobilnej, a także przy codziennych postach z wynikami z olimpijskich aren w mediach społecznościowych. W ramach zintegrowanej kampanii wokół sportów zimowych Bridgestone będzie także oficjalnym partnerem relacji Eurosportu z mistrzostw świata w narciarstwie alpejskim i Pucharu Świata w skokach narciarskich. We Francji, gdzie Eurosport jest oficjalnym nadawcą igrzysk w Pekinie w 2022 i Paryżu w 2024 r., firma Bridgestone stworzyła szytą na miarę kampanię reklamową, podkreślającą jej związek z ideą olimpijską.

      Dodaj komentarz

      Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *