Business Insider Polska liderem na rynku wśród serwisów o biznesie
Według najnowszych wyników Mediapanelu, Business Insider Polska odwiedziło 8,74 mln internautów, co w lutym dało mu pozycję lidera wśród serwisów o tematyce biznesowo-finansowej.
Business Insider wyprzedził Money.pl o 292 tys. użytkowników, co względem stycznia br. daje znaczącą różnicę, która wówczas wynosiła 625 tys. RU na korzyść konkurenta. Trzecie miejsce zajmuje rp.pl z 4,99 mln użytkowników, na czwartym miejscu znalazły się serwisy ekonomiczne w domenie gazeta.pl z 4,78 mln RU, a na piątym serwisy domeny bankier.pl z 4,18 mln użytkowników.
Serwis BI.pl po raz pierwszy został liderem w kategorii Biznes, finanse, prawo.
– Startowaliśmy równo od zera. Dziś mamy blisko 9 milionów powodów do podziękowań. To zobowiązuje i dopinguje do rzetelnego dziennikarstwa w każdym kolejnym dniu. Po 5 latach widać wyraźnie, że Polacy cenią jasny, merytoryczny sposób informowania o zjawiskach zachodzących na rynkach kapitałowych, w gospodarce, biznesie i finansach osobistych. Dziękujemy za zaufanie – mówi Mikołaj Kunica, redaktor naczelny Business Insider Polska.
W lutym Business Insider wyprzedził Money.pl o 292 tys. użytkowników, co względem stycznia br. daje znaczącą różnicę, która wówczas wynosiła 625 tys. RU na korzyść konkurenta. Trzecie miejsce zajmuje rp.pl z 4,99 mln użytkowników, na czwartym miejscu znalazły się serwisy ekonomiczne w domenie gazeta.pl z 4,78 mln RU, a na piątym serwisy domeny bankier.pl z 4,18 mln użytkowników.
Business Insider osiągnął w lutym najlepsze wyniki w zasięgu na platformie mobile. 8,1 mln użytkowników odwiedziło serwis na urządzeniach mobilnych.
Dane: Mediapanel, luty 2021