"Cały Wrocław, jeden adres" – nowa kampania serwisu Wroclaw.Wyborcza.pl
Przez cały wrzesień będzie trwać kampania promocyjna “Cały Wrocław, jeden adres” wspierająca serwis Wroclaw.Wyborcza.pl.
W kampanii redakcja serwisu pokazuje, że wszystkie najświeższe i najważniejsze informacje z Wrocławia i okolic mieszkańcy zawsze znajdą w jednym miejscu – na Wroclaw.Wyborcza.pl.
W kreacjach towarzyszących kampanii pojawiają się zdjęcia miejsc i wydarzeń charakterystycznych dla Wrocławia, m.in. Rynku, neonu „dobry wieczór we Wrocławiu”, rzeźby miejskiej „Pociąg do nieba” czy corocznego bicia rekordu Guinessa w graniu na gitarze.
Kampania pojawi się w Google, w serwisach Facebook i YouTube oraz – w ramach autopromocji – w serwisie Wroclaw.Wyborcza.pl. Za kreacje i spot odpowiada Dział promocji „Gazety Wyborczej”.