Canal+ PolskaMedia

Canal+ Polska i Grupa Kino Polska ze wspólnym biurem reklamy Canal+ Advertising

CANAL+ Advertising to nowoczesne biuro reklamy, łączące bogatą ofertę kanałów telewizyjnych CANAL+ Polska i Grupy Kino Polska. Obejmuje różnorodne produkty reklamowe, m.in. lokowanie produktu, sponsoring, czy zintegrowane kampanie 360 stopni. Połączenie biur reklamy nadawców to kolejny efekt synergii w ramach Grupy CANAL+.

 

Biuro reklamy CANAL+ Advertising obejmuje portfolio łącznie 21 kanałów telewizji premium CANAL+ Polska i docierających do szerokiej widowni kanałów Grupy Kino Polska. Oferuje produkty reklamowe, które adresowane są do widzów telewizji tradycyjnej, jak i serwisu CANAL+ online. Wśród nich można znaleźć takie rozwiązania, jak lokowanie produktu, sponsoring, reklamy w dedykowanych blokach reklamowych, jak również zintegrowane kampanie 360 stopni, obejmujące digital, telewizję, outdoor i media partnerów. Połączonym biurem reklamy obydwu podmiotów kieruje Michał Wojtczak, który objął stanowisko Advertising Directora.

– Dzięki połączeniu oferty i zespołów CANAL+ Polska oraz Grupy Kino Polska możemy jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby naszych partnerów biznesowych. Razem dajemy reklamodawcom szeroki zasięg zarówno na satelitarno-kablowych kanałach premium, jak i w telewizji naziemnej z atrakcyjnym komercyjnie profilem widzów. Jestem przekonany, że synergia w ramach grupy przyniesie zarówno korzyść naszym klientom, jak i pozytywnie wpłynie na nasze wyniki mówi Michał Wojtczak, Advertising Director w CANAL+ Polska.

Oferta połączonych biur reklamy CANAL+ Advertising obejmuje różnorodne kanały z bogatą ofertą programową (sport, filmy i seriale, lifestyle, kanały dla dzieci), lokalnymi produkcjami i międzynarodowymi hitami z gwiazdorską obsadą. W przypadku CANAL+ Polska są to kanały: CANAL+SPORT, CANAL+SPORT2, CANAL+SPORT3, CANAL+SPORT4, CANAL+SPORT5, ALE KINO+, CANAL+ DOMO, CANAL+ KUCHNIA, PLANETE+, MINI MINI+, TELE TOON+, CANAL+ FAMILY, NOVELAS+, NOVELAS+1, CANAL+PREMIUM. W ramach Grupy Kino Polska są to: Zoom TV, Stopklatka, Kino Polska, Kino Polska Muzyka, Kino TV i Gametoon.

Połączenie biur reklamy CANAL+ Polska i Grupy Kino Polska jest kolejnym przykładem udanej współpracy w ramach powiększonej grupy medialnej. W kwietniu 2023 roku Grupa M7 (z Grupy CANAL+), zwiększyła udziały w SPI International do 100%. Po zakończeniu tej transakcji w sierpniu, Grupa CANAL+ pośrednio kontroluje 66% kapitału zakładowego Grupy Kino Polska.

foto/źródło. Canal+ Polska

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *