Canal+ Polska S.A. złożyła prospekt w Komisji Nadzoru Finansowego
CANAL+ Polska S.A. (poprzednio ITI Neovision S.A., “Spółka”) informuje, w nawiązaniu do komunikatu z 31 stycznia br. o rozważaniu przeprowadzenia pierwszej oferty publicznej akcji Spółki, że złożyła prospekt emisyjny w Komisji Nadzoru Finansowego (“KNF”).
Spółka i jej akcjonariusze nie podjęli jeszcze ostatecznej decyzji co do przeprowadzenia oferty publicznej. Spółka będzie informować o kolejnych krokach po zatwierdzeniu prospektu przez KNF oraz rozważeniu warunków rynkowych i innych czynników.
Niezależnie od ostatecznej decyzji dotyczącej oferty publicznej, Groupe CANAL+ SA, akcjonariusz większościowy Spółki (będąca częścią grupy Vivendi SE) potwierdza, że zamierza pozostać strategicznym akcjonariuszem Spółki.
Spółka jest wiodącym producentem kanałów tematycznych oraz premium i drugim co do wielkości dostawcą usług płatnej telewizji w Polsce z ok. 2,7 mln abonentów (dane na 31 grudnia 2019 r.).
CANAL+ Polska jest operatorem Platformy CANAL+, oferującej pakiety, które obejmują zarówno własne kanały telewizyjne jak i kanały podmiotów trzecich, jak również nowo wprowadzonej usługi streamingowej CANAL+ (OTT). Pakiety telewizyjne są oferowane we wszystkich segmentach cenowych rynku płatnej telewizji, ze szczególnym uwzględnieniem segmentu premium.
CANAL+ Polska jest również zaangażowana w dystrybucję filmów za pośrednictwem swojej spółki zależnej – Kino Świat, jednego z wiodących dystrybutorów filmów w Polsce.
“CANAL+ Polska posiada ugruntowaną pozycję lidera telewizji premium w Polsce. Stawiamy na jakość i innowacje, co przekłada się na nasz systematyczny wzrost i konsekwentne poszerzanie bazy abonentów od 2016 roku. W ostatnim czasie wzbogaciliśmy naszą ofertę o usługę streamingową CANAL+ (OTT). Jako Zarząd koncentrujemy się na wdrażaniu strategii, podczas gdy akcjonariusze rozważają kolejne kroki w procesie potencjalnej oferty publicznej.” – Edyta Sadowska, Dyrektor Generalna i Prezes Zarządu Spółki