Canon Polska rozpoczyna współpracę z K+ PR
Wraz z początkiem roku Komunikacja+ PR nawiązała współpracę z Canon Polska, czyli lokalnym przedstawicielstwem globalnego dostawcy technologii i usług z zakresu obrazowania, a także jedną z najbardziej lubianych i rozpoznawalnych marek na świecie. W ramach umowy K+ PR odpowiadać będzie za bieżące wsparcie marki w obszarze Public Relations.
Działania K+ PR, prowadzone dla Canon Polska, skupią się na regularnym prowadzeniu biura prasowego marki, zarządzaniu programem testowym oraz bieżącym wsparciu strategicznym. W ramach współpracy agencja odpowiedzialna będzie za komunikację produktów i rozwiązań przeznaczonych dla konsumentów oraz profesjonalistów.
– Wierzę, że dzięki współpracy z tak dynamicznie rozwijającą się agencją, za której plecami stoi zaplecze całej grupy Komunikacja+, uda nam się sprawnie osiągnąć postawione przed nami cele komunikacyjne i biznesowe – komentuje Katarzyna Sobczak, PR & Marketing Communication Professional w Canon Polska.
– Cieszymy się, że do portfolio naszych klientów dołącza tak znana i lubiana, globalna marka, jaką jest Canon. Zawiązana współpraca jest jednocześnie elementem rozwoju nowego obszaru działalności agencji K+ PR, w ramach którego chcemy skoncentrować się, m. in. na komunikacji produktowej dla firm z szeroko pojętej branży technologicznej – komentuje Marcin Kuchno, Head of Tech & Consumer w K+ PR.
Liderem zespołu po stronie agencji jest Marcin Kuchno, Head of Tech & Consumer wspierany przez Mateusza Haniszewskiego, który pełni funkcję Senior PR Consultanta. Współpraca została podjęta na podstawie przetargu.