Internet & Gry - Reklama

CD PROJEKT podsumowuje I półrocze 2023 roku

W I półroczu 2023 r. CD PROJEKT kontynuował przygotowania do premiery Widma Wolności. Kampania marketingowa nadchodzącego dużego dodatku do Cyberpunka 2077, który trafi do graczy 26 września br., wkracza właśnie w kluczową fazę.

 

– Intensyfikujemy działania promocyjne związane ze zbliżającą się wielkimi krokami premierą Widma Wolności. Jednym z nich jest trwający Phantom Liberty Tour, czyli seria wydarzeń skierowanych dla społeczności graczy, podczas których przedpremierowo mogą zagrać we fragment dodatkumówi Adam Kiciński, Prezes Zarządu CD PROJEKT.

Kampania promocyjna najnowszej produkcji studia CD PROJEKT RED rozpoczęła się w czerwcu. Od tamtej pory Widmo Wolności było pokazywane m.in. podczas Summer Game Fest: Play Days w Los Angeles, czy na targach gamescom w Kolonii, które miały miejsce w ubiegłym tygodniu.

– Pozytywne reakcje graczy i przedstawicieli mediów napawają nas optymizmem. Wierzymy, że udana premiera dodatku będzie kolejnym potwierdzeniem ogromnego potencjału franczyzy Cyberpunkadodaje Adam Kiciński.

Przychody Grupy CD PROJEKT w I półroczu 2023 r. wyniosły 325 mln zł, a skonsolidowany zysk netto osiągnął poziom 91 mln zł.

– Poza ostatnim, najbardziej intensywnym etapem produkcji Widma Wolności, od początku roku kontynuowaliśmy również prace nad pozostałymi projektami – przede wszystkim pierwszą grą z nowej trylogii wiedźmińskiej. Łącznie nasze nakłady na prace rozwojowe przekroczyły w I półroczu 160 mln złmówi Piotr Nielubowicz, Wiceprezes Zarządu CD PROJEKT ds. finansowych.

W maju CD PROJEKT ogłosił, że trylogia wiedźmińska sprzedała się łącznie w ponad 75 milionach egzemplarzy, w tym Wiedźmina 3: Dziki Gon kupiło ponad 50 milionów graczy z całego świata.

Pełne sprawozdanie finansowe Grupy Kapitałowej CD PROJEKT znajduje się na stronie: www.cdprojekt.com/pl/inwestorzy/centrum-wynikow/.

foto. CD PROJEKT

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *